wtorek, 30 lipca 2013

Rozdział 16

Włącz : http://www.youtube.com/watch?v=MWXua4sMI0g

Blondyn jak na zawołanie wszedł do domu i stanął obok mnie. Zayn popatrzył na niego i rozłożył ramiona. Po chwili blondyn był już w jego objęciach.
- Obiecaj mi, że nigdy nie uderzysz An.. Nigdy.
- Nie uderzę ani jej, ani Ciebie. Obiecuję. - podszedł do mnie Louis, wcisnął mi coś w rękę i wyszedł.

Ukryłam liścik w kieszeni jeansów i wyszłam z pokoju, żeby nie przeszkadzać chłopakom. Przyłożyłam lód do obolałego policzka i podeszłam do okna. Znów pada.. Ugh. Poczułam jego ręce na swoich biodrach. 
Wodził nosem po mojej szyi. 
- Chciałbym...
- Co byś chciał ? 
- Chciałbym, żebyśmy pojechali do mnie i zrobili to co na plaży. 
- Nie Zayn. 
- Dlaczego ? 
- Dużo się dzisiaj wydarzyło. Muszę odpocząć. 
- Jutro dobrze ? To nam się przyda. 
- Nie wiem Zayn. Zobaczymy.
- Anthoinette
- Zayn nie naciskaj na mnie ! - weszłam mu w słowo. 
- Chciałem Ci tylko powiedzieć, że Cie kocham. 
- Ja Ciebie też kocham. - oparłam się wygodnie o jego tors. Kołysaliśmy się w rytm naszych oddechów. 
- Zayn możemy już jechać.. ? - Niall stanął w drzwiach do kuchni. 
- Poczekaj na mnie w samochodzie. - rzucił mu kluczyki, a mnie obrócił przodem do siebie. Zarzuciłam mu ręce na szyję i wpatrywałam się w jego miodowe tęczówki. 
- Kochanie moje.. pragnę Cie. Bardzo. 
- Zayn.. - próbowałam się wyswobodzić, ale za mocno mnie trzymał. 
- Anthoinette musisz ze mną sypiać. 
- Nie muszę. 
- Musisz. Należysz do mnie. Jutro idziemy na imprezę. 
- Zayn mam obitą twarz ! Mam tak wyjść do ludzi ?! 
- Umaluj się czy coś. - wzruszył ramionami. 
- Zayn .
- Nie dyskutuj ze mną. - pocałował mnie delikatnie i wyszedł. Poszłam do łazienki zobaczyć jak wyglądam. O Boże... Piekący ból rozchodził się falami. Znalazłam w apteczce jakieś proszki przeciwbólowe i położyłam się do łóżka. Czy dobrze zrobiłam wybaczając Zaynowi ? Nie wiem. Wiem to, że go kocham. Pozwoliłam powiekom opaść i usnęłam. Rano szykowałam się ponad 2 godziny retuszując siniaka. Wyszłam z domu ubrana w http://img.szafa.pl/ubrania/0/015602600/1375129629/retro-zestaw.jpg akurat kiedy Zayn odpalił papierosa. Nie umawialiśmy się dlatego zdziwiłam się widząc go opartego o żółte lamborgini. 
- Zayn  ? 
- Spodziewałaś się kogoś innego ? - warknął otwierając mi drzwi.
- Nie umawialiśmy się. 
- Aha, czyli muszę pytać o pozwolenie kiedy chcę odwieźć MOJĄ dziewczynę do szkoły. 
- Nie.
- To gdzie masz problem ?! 
- Nie mam ! 
- Nie tym tonem ! 
- Dlaczego nie dałeś mi buziaka ?
- Bo nie mam ochoty ! - opuściłam głowę i wsiadłam do jego samochodu. Zamknął, a właściwie trzasnął drzwiami. Wyrzucił papierosa i odjechał z piskiem opon.
- Co u Niall'a ? - zignorował mnie. 
- O której kończysz ? - mruknął. 
- 13.15. - kiwnął głową. 
- O 19 wychodzimy. 
- Gdzie idziemy ? - cisza. Zaparkował samochód  i wyjął zza siedzenia jakąś paczuszkę. Podał mi ją. 
- Dziękuję.. - złapał mnie za nadgarstek i pociągnął w stronę szkoły. Czy to jakaś cholerna powtórka z początku naszej znajomości ?! 
- Zayn ? 
- Co ? 
- Co się dzieje ?
- O czym mówisz ? 
- Dlaczego jesteś dla mnie zimny.
- Nie jestem i skończ te dramaty. - uciął takim tonem, że czułam jakby powbijał szpilki w całe moje ciało. Pociągnął mnie za rękę i odprowadził pod szafkę. Stał tuż za mną kiedy brałam książki po czym odprowadził mnie na lekcję. Przez cały dzień zastanawiałam się o co mu chodzi i skąd taka zmiana jego zachowania. Kiedy usłyszałam dzwonek kończący ostatnią lekcję odetchnęłam z ulgą. Wyszłam z klasy, a tam już czekał na mnie Zayn. 
- Skarbie. - objął mnie w talii i prowadził na parking. Spotkałam się z krzywym spojrzeniem bibliotekarki kiedy zobaczyła mnie z Zaynem i moją obitą twarz. Pokręciła z niedowierzaniem głową i odeszła. Przekręciłam się w jego uścisku i przytuliłam do niego. Westchnął głęboko i objął mnie jedną ręką. 
- Kochaj mnie. - jęknęłam bliska płaczu. 
- Przecież Cie kocham Anthoinette, przestań już wymyślać. 
- Dobrze Zayn, przestanę wymyślać. Baw się dobrze na imprezie. - odeszłam od niego. Do domu miałam jakieś 15 minut drogi, ale spacer ulicami Bradfort i tak mi się nie uśmiechał. 
- Wróć tutaj ! - warknął na mnie co sprawiło tyle, że przyspieszyłam. Wzięłam rzeczy z szafki i jak najszybciej chciałam opuścić szkołę. 
- Wybierasz się gdzieś ? Skarbie. - zagrodził mi drogę. 
- Zostaw mnie.
- Anthoinette o chuj Ci chodzi ?! 
- Zostaw mnie.
- Nie. - spojrzałam na niego. Omiótł wzrokiem mój policzek, a jego czy przeszył chłód. 
- Chcę iść do domu. Pozwól mi iść. 
- Odwiozę Cie. 
- Nie. 
- Anthoinette pada deszcz. 
-  Trudno. 
- Nie kurwa trudno bo będziesz chora do jasnej cholery i przestań zachowywać się jak obrażone dziecko !- złapał mnie za przedramię i siłą wsadził do swojego samochodu. Nawet się nie pożegnaliśmy.  Po prostu wysiadłam, a on odjechał. Weszłam do domu zalana łzami. Weszłam do wanny. Potrzebuję gorącej kąpieli. Zamknęłam oczy otulona ciepłą wodą. Myślałam o tym wszystkim co się dziś wydarzyło. 
- Przestałaś się buntować ? - otworzyłam oczy. Siedział na brzegu wanny. 
- To ty się zmieniłeś Zayn.
- Nie chcesz się przytulać, całować, nie chodzimy za rękę. 
- Chodź do mnie to Cie tak wypieszczę, że będziesz mnie miała dość na tydzień. - wyjął mnie z wanny jak dziecko i otulił mięciutkim ręcznikiem. Wytarł mnie i nagą zaniósł do sypialni. Położył mnie na łóżku i nachylając się nade mną zaczął serię namiętnych francuskich pocałunków. Zdjął swój T-shirt i spodnie. Robił mi malinkę na szyi pieszcząc moje ciało. Miałam wrażenie, że jego ręce poznawały najmniejsze zakamarki mojego ciała. Powinnam mu odmówić, ale za bardzo chciałam, żeby był blisko mnie. Zsunęłam z niego bokserki i wspólnie założyliśmy prezerwatywę. Kochaliśmy się długo i bardzo namiętnie. Leżałam w jego ramionach. Wpatrywał się w ścianę, a ja w niego. 
- ZaynBoo.. - uśmiechnął się i spojrzał na mnie.
- Co AnnieBoo ? 
- Dlaczego jesteś inny publicznie, a inny kiedy jesteśmy sami ?
- Nie wymagaj ode mnie tego, że będę się z Tobą przytulał i miział przy moich kumplach. 
- Bo ?
- Bo jestem bad boy'em, a nie jakimś ckliwym frajerem.
- Żałosne.
- Nie pyskuj. 
- Bo ? 
- Bo Cie wyrucham.
- Już to zrobiłeś. - zaśmiał się. 
- Idź się szykować na imprezę. 
- Zostańmy w domu. 
- Anthoinette ja nie będę z Tobą dyskutował. Podjąłem decyzję. - ugryzłam się w język żeby się z nim nie kłócić. Założyłam na siebie jego koszulkę i z podarunkiem od Zayna udałam się do łazienki. Tym razem dostałam http://img.szafa.pl/ubrania/1/015151327/1370592642/style-icon.jpg Wzięłam szybki prysznic, przebrałam się i wróciłam do Zayna. Usiadłam przy lustrze i próbowałam ukryć siniaka.
- Anthoinette nie nakładaj tyle tego mazidła na twarz. Nie lubię tego. 
- Muszę ukryć siniaka.
- Nie przeszkadza mi on. 
- Ale tam będą też inni ludzie. 
- Dla kogo ty się szykujesz ?! Dla mnie czy dla innych ludzi ?! 
- Dla Ciebie Zayn. 
- Spróbuj mnie zdradzić, a zabiję i Ciebie i tego frajera rozumiesz ?! - kiwnęłam głową i wzięłam się za układanie włosów w koka. 
- Zostaw rozpuszczone. - westchnęłam i zrobiłam co mi kazał. 
- Idziesz pod prysznic ? - kiwnął głową, wziął swoje ciuchy i zniknął w łazience. Chciałam pościelić łóżko. Prześcieradło poplamione było sokami, które z siebie wypuściliśmy. Wrzuciłam je do kosza z praniem. Na stoliku zawibrował telefon Zayna. Sms. Przesunęłam palcem po ekranie. 

53 komentarze:

  1. O mój boze ale wtopa już nie mogę się doczekać następnej części :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zajebiste *o*

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech zadzwoni do Louisa ciekawe czy Zayn jej to jakoś wytłumaczy ????????????

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG boskie *_* Nie mogę się doczekać następnej części

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże kocham cb nie spodziewałam się tego zupełnie i mam pytanie jak robisz te SMS na obrazkach z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Proooszę szybko nest o jest niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  7. OMG ja już nie mam co pisać ! BOSKIE każdy ci to piszę !!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne !! dalej <3 Dodawaj szybko nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wooow, CUDO! <3 Dodaj jutro nexta bo się nie moge doczekać! (jeśli możesz to dodaj jeszcze dzisiaj!!!) Julka ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny *,* proszę daj jak najszybciej nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  11. OMG ale będzie afera już się nie mogę doczekać jestem ciekawa czy ją zdradza :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Zayn się zmienił i wogule jeszcze ją zdradza niech An odejdzien od niego ale oczywiście na jakiś czas by Zayn powalczył o jej miłość

    OdpowiedzUsuń
  13. OOOO Teraz to on przesadził najpiej traktóje ją jak szmate a peraz to żadna dziewczyna by tego nie wytrzymała będę strasznie zdziwiona jak mu odrazu wybaszy *O*

    OdpowiedzUsuń
  14. Plisss KOLEJNY SZYBKO!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. dodaj jeszcze dziś .. bo nie wytrzymam <3 przerwałaś w najlepszym momencie :'( ale i tak cię kocham ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ALE WTOPA!! :D Teraz to on sie tak szybko nie wytłumaczy <3

    OdpowiedzUsuń
  17. O Boże, jaka wtopa ! Zayn zdradza Ann ? Super, czekam na nexta <33

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zwykle swietne <3 dodaj jutro nexta prosze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. BOZE JAKI ZAJEBISTY <33
    NIE WYTRZYMAM <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ouu fajne fajnee !!♥ kocham twojego bloga fajnie piszesz !! nie moge sie doczekac kolejnego prosze dodaj jeszce dziś prosze prosze prosze ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  21. mmm, fajne ja na miejsu Zayna bym sie tłumaczyła że to moja siostra któa zostałą razem z matką w domu, ale jeśli jej nie oklamie to naprawdę ją kocha. fajnie bybyło gdybyś dodała coś jutro, ale i tak super część :). mogłabyś zrobić kiedyś jakieś sceny oczami Zayna? z gory dzięki i podziwiam twój talent <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  22. *u8 fajne, ja tam osobiście Pezz nielubie :c nw czemu, taki plastik troszku, ale nie hejtuje. czekam na dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. masz talent < 33 czekam na kolejny :**

    OdpowiedzUsuń
  24. CUDO ! NIECH JESZCZE AN GO ZOSTAWI I WYJEDZIE Z LOU ... TAK TAK I POTEM ZAYN SIĘ ZAŁAMIE BĘDZIE CHCIAŁ POPEŁNIĆ SAMOBÓJSTWO .. TAK TAKI BAD BOY I SAMOBÓJSTWO I JAK AN SIE O TYM DOWIE TO DO NIEGO WRÓICI ... MAM NADZIEJE ZĘ WEŹMNIESZ TEN POMYSŁ :) BO WIESZ ZĘ Z TAKIM KAWAŁKIEM ROZKRĘCISZ AKCJE SZYBCIEJ :)
    I NIECH SIĘ TERAZ POŻADNIE POKŁUCOM I NIECH UCIEKNEI DO ŁAZIENKI I ZADZWONI DO LOU :_) TAK TO BY BYŁO PIĘKNE ALE NIE NAMAWIAM PISZ ŻYCZĘ WENY !

    (SORY ZA BŁĘDY :D PISZĘ NA SZYBKO BO JESTEM U CIOCI NA OGNISKU I POŻYCZYŁAM OD WUJKA LAPTOPA :d ŻEBY PRZECZYTAĆ TO )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lepiej pisz po swojemu bez podpowiedzi :))

      Usuń
  25. zbjHDSZxjvxzi JEZU SZYBKO NEXT PROSZĘ <3

    OdpowiedzUsuń
  26. BOSKIE , TYLKO ZE TERAZ MAM TA PERRIE OCHOTE ZABIC , PROSZE NEXT JUTRO AGAM JESTES MOJA ULUB BLOGGERKA BO DODAJESZ TO CZESTO <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeeeeeeeeeeej *.* Dodaj jutro... Boskie : )

    OdpowiedzUsuń
  28. To jest takie zajebiste!!! Czekam z niecierpliwoscia na nastepny rozdzial ;***

    OdpowiedzUsuń
  29. Boskie dodaj szybko NEXT :-D <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Boże to jest świetne. czekam na konejną część:p

    OdpowiedzUsuń
  31. Kiedy następna część się pojawi?

    OdpowiedzUsuń
  32. Brak mi słów , nikt nie ma takiego talentu co ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zostałaś nominowana do Versatile Blogger Award i Libster blogs Awards : http://loveforevertogether69.blogspot.com/2013/07/versatile-blogger-award-i-libster-blogs.html

    OdpowiedzUsuń
  34. DALEJJJJJJ PROSZEEEEEE <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Proszę dalej .!!!
    Ciekawe jak jej to zayn wytłumaczy .
    Pewnie ona ucieknie teraz z domu

    OdpowiedzUsuń
  36. pewnie ucieknie, a potem zadzwonni do Lou, :) dalej, napisz następną część jak najszybciej :P

    OdpowiedzUsuń
  37. dodaj coś dzisiaj, albo chociaż jutro, o nie wyrobie :c

    OdpowiedzUsuń
  38. kiedy bedzie nowa? to jest świetne :O <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Kiedy będzie nowy???? prosze odp. już się nie moge doczekać następnego<3 świetnie piszesz

    OdpowiedzUsuń
  40. hahah nie mogę się doczekać , kurde nie zasnę ;/
    Kocham cię za to , że piszesz <3

    OdpowiedzUsuń
  41. No nieeeeeee ! Ja chcę daleeej i więcej ! Kiedy bext ????

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudny blog! :) Mogłabyś informować mnie na tt o następnych rozdziałach? Z góry dziękuje <3 @Stylesowaa

    OdpowiedzUsuń
  43. dodasz cos jeszcze dziś? :C

    OdpowiedzUsuń
  44. Hej.
    Muszę ci powiedzieć,że ZAJEBIŚCIE PISZESZ.
    Przepraszam że nie komentowałam ale byłam zabiegana i nie miałam na to czasu.
    Od teraz będę dodawać regularnie komentarze.
    Nie mogę doczekać się nexta a tym czasem zapraszam do mnie na:
    http://changedmyworldnathansykes.blogspot.com/
    @klaudia1_

    OdpowiedzUsuń
  45. Next, nie mogę się doczekać! <3

    OdpowiedzUsuń