czwartek, 1 sierpnia 2013

Rozdział 17

Włącz : http://www.youtube.com/watch?v=YTOgh32sdVA

C...co ?! Dobra Anthoinette nie dramatyzuj. Może to jakaś kuzynka. Wyszedł z łazienki i obrzucił mnie gniewnym spojrzeniem.
- Kontrola ?! - warknął.
- Nie, ale Perrie ze Tobą tęskni KOCHANIE.
- Co ?! - podałam mu telefon, który chwilę później leżał pod ścianą. Zayn padł obok mnie na kolana.
- Kochanie to nie tak jak myślisz.
- Kim ona jest ?
- To nie ważne. Liczysz się tylko Ty Skarbie.
- Odpowiedz na moje pytanie.
- Byłem z nią w seksualnym związku.
- To w jakim jesteś ze mną ?!
- Nie An.. Ja ją po prostu bzykałem. Ona wyznała mi miłość, a ja ją zostawiłem. Niedługo później poznałem Ciebie. Musisz mi wierzyć. Kocham Cie.
- Ja Ciebie też. - nie wierzę mu. Skrzyżowałam ręce na  piersi.
- Anthoinette wszystko okej ?
- Nie.
- Skarbie nie bądź zazdrosna.
- A właśnie, że będę Zayn !
- Nie tym tonem !
- Kiedy ostatnio się z nia widziałeś ?
- Nie twój kurwa biznes !
- Kim ja jestem Zayn ?!
- Moją dziewczyną.
- No właśnie !
- No właśnie więc mi ufaj Anthoinette.
- Jak ?! Cały dzień źle mnie traktujesz, a teraz jeszcze ten sms.
- To tobie powiedziałem, że kocham. Po prostu mi zaufaj.
- Przysięgnij mi, że mnie nie zdradzasz. Przysięgnij na swój honor.
- Przysięgam, że Cie nie zdradzam Anthoinette. Chodźmy już. - wziął mnie za rękę. Robi to, żeby mnie uspokoić. Tym razem dowiem się prawdy.
- Powiesz mi dokąd jedziemy ? - wsadził mnie do samochodu.
- Do mnie. Impreza jest u mnie.
- Ile będzie osób.
- Nie wiem skarbie.
- ZaynBoo ? - znów się uśmiechnął.
- Co AnnieBoo ?
- Co wtedy chciała Twoja mama ?
- Prosiła mnie o wybaczenie i chciała, żebyśmy wrócili do domu.
- I co jej powiedziałeś ?
- Żeby wypierdalała. - jak słodko. Westchnęłam głośno. Muszę pogadać z Niallerem i Louisem. Zaparkowaliśmy pod jego domem. Ze środka dobiegało już dudnienie muzyki.
- Pilnuj się Anthoinette bo na serio nie chce mi się dzisiaj bić jakiś frajerów.
- Jaki drażliwy.
- Nie wiem do czego jestem zdolny z zazdrości o Ciebie.
- Ja też jestem zazdrosna Zayn.
- Chodzi Ci o tego jebanego sms'a ?!
- Tak.
- Skończysz ?
- Nie.
- Chcesz sprawdzić mój telefon ?!
Tapeta Zayna 
- Tak. - prychnął i wcisnął mi go w rękę. Przejrzałam smsy, połączenia wychodzące i przychodzące, a nawet galerię zdjęć i video. Nie znalazłam nic podejrzanego, a galeria była zapchana moimi zdjęciami. Miał jedno nawet na tapecie. Jak słodko.
- Teraz mi wierzysz ?
- Wierzę. -Weszliśmy do domu i wpadliśmy prosto na Niall'a.
- Młody daj An drinka, ja sie pójdę przywitać. - odszedł, a blondyn pociągnął mnie do opustoszałej kuchni.
- Niall pomożesz mi ?
- Co się stało An ?
- Kim jest Perrie ? - całe jego ciało napięło się w sekundzie.
- Ja.. ja nie mogę Ci powiedzieć. Przepraszam.
- On mnie zdradza ?
- Nie powiem Ci bo po prostu nie wiem An. Ona była tutaj kilka dni temu. Zayn na nią krzyczał, ale kazał mi siedzieć w pokoju więc nie wiem co się stało.
- On.. on ją kocha ?
- Nie ! Nigdy w życiu ! On kocha tylko Ciebie ! Zresztą.. jej nie da się kochać. Miałem nieprzyjemność ją poznać. Jest wredna. Traktuje mnie jak piąte koło u wozu, a Zayna jak bankomat. On płacił jej za seks.
- Skończyliście już rozmawiać o MNIE ?! - wściekły Malik wparował do kuchni.
- Tak. Skończyliśmy. - Niall podał mi kolorowego drinka http://s3.flog.pl/media/foto/1515970_drink-bezalkoholowy.jpg , a Zayn pociągnął do swojej sypialni. Usiadł na brzegu łóżka.
- Chodź do mnie. Nie gryzę. - usiadłam obok niego. Położył rękę na moim kolanie.
- Anthoinette dlaczego mi nie ufasz ?
- Co ty byś zrobił na moim miejscu Zayn ?
- Pewnie bym zabił idiotę, który by Cie podrywał.
- No właśnie Zayn, więc teraz wiesz jak ja sie czuję.
- Powiedz mi dlaczego miałbym Cie zdradzać. Jestem z Tobą szczęśliwy.. - objął mnie ramieniem, a ja wtuliłam się w jego obojczyk. W sumie to ma sens.
- Chcesz trochę ? - poczęstowałam go moim drinkiem. Ujął moją twarz w swoje duże ręce i delikatnie pocałował. Położył mnie na łóżku odbierając mi drinka i kontynuował pocałunki. Ktoś wparował do sypialni.
- Zayn !
- Niall ?!
- Ona tu jest !
- Co ?! Anthoinette zostań tutaj.
- Nie. Idę z Tobą.
- Przestań mi się wreszcie buntować.
- Tu jesteś Zayn ! - do sypialni weszła jakaś dziewczyna. Miała różowe włosy, grubą warstwę makijażu i była trochę gruba.. Zayn przyciągnął mnie do siebie. Całe jego ciało było napięte, a ja znalazłam się w żelaznym uścisku.
To zdjęcie zainteresowało Anthoinette
- Perrie. - wyciągnęła do mnie rękę. Chciałam podać jej swoją, ale Zayn zakrył mnie swoim ciałem.
- Ty jesteś pewnie Anthoinette ? Widzę, że Zayn już rozpoczął swoją gierkę.
- Zostaw ją kurwa ! - Malik warknął z takim chłodem, że aż zaczęłam się bać.
- Widzę, że już Cie bije ? Kolejny etap to chorobliwa zazdrość. Nie wiem, co będzie dalej bo mnie rzucił. Powiem Ci tyle, że on nie potrafi kochać.
- Potrafi.
-  Milcz. - rzucił do mnie przez ramię. Niall wziął mnie za rękę i zaprowadził do innego pokoju. Domyśliłam się, że to jego sypialnia. Było tutaj pełno zdjęć jego i Louisa. Moją uwagę przykuło jedno z nich. Wzięłam ramkę do ręki.
- Tak An, jestem gejem.

50 komentarzy:

  1. daalej! <3 zrobiło się bardzo ciekawie :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dalej Świetny rozdział czekam na następny <3 Zapraszam na mojego bloga http://jednokierunkowadroga.blogspot.com/ :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuźwa! W takim momencie! Litości! Pisz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Omg, Niall gejem ?! I ta Perrie ! Dalej <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezu. <3 Pisz dalej. <3 Niech bedzie sie dzialo cos z ta Perrie. <3 Kiedy dodasz nsteony rozdzial ? <3 prosze jeszcze dzisiaj, . <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajebiscie piszesz ! :D mam nadzieje ze Zayn sie zmieni . :) Gratuluje talentu ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim momencie???? Błagam litości Dodaj NEXTA <3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Faaaaaaaaaaaaajne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. o Kur** zajefajne hyhy
    oby tak dalej , kocham cię Kicia < 3

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj oj oj Niby on z Louisem i tego tamtego .... Ale ogólnie super czekam na następną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ożesz kurwa ja pierdole! Zdziwiłaś mnie tym, że (Mój) Niallerek jest gejem. Słodkie, że z Lou. Chociaż się tego w ogóle nie spodziewałam. Czekam nn

    OdpowiedzUsuń
  12. boskieee *_* czekam na następny ;**

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochamm <33 tylko żeby oni dalej ze sobą byli i żeby Zayn się nie zmienił ;* czekam na nexttaa ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. Zajebiste :* dodawaj szybko nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Czemu Niall musi być gejem ?? I to jeszcze z Lou?
    Rozdzial zajebisty czekam na następny tylko trochę mnie to zdziwiło ze Niallerek jest gejem !

    OdpowiedzUsuń
  16. Bobobobobobo.... Boski!!!! <3 Next<3

    OdpowiedzUsuń
  17. Niallerek jest gejem OMG pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  18. cudny *,* najlepsze co kiedykolwiek czytałam, kocham twojego bloga <3 nie moge doczekac sie naxta :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Zlituj się nad nami, błagam!!! <3
    Dodaj nexta jak najszybciej <3

    OdpowiedzUsuń
  20. to jest meeegaaa <3 kiedy dasz następne? <3

    OdpowiedzUsuń
  21. wkurza mnie jej imie troche xd mogliby do niej mówić An? zdrobnieniami? xd tak to jest super <3

    OdpowiedzUsuń
  22. whow, Nialerek gejem? to mnie zaskoczyłaś xD spoko :) to był świetny rozdział jestem pod wrażeniem :))) dodaj nexta jak najszybciej <3

    OdpowiedzUsuń
  23. mmm to mi sie podoba. pewnie ZaynBoo sie ostro wscieknie i zrobi to z An czy cos ale mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. *.* *.* *.* *.* :O :O :O :O dalej dalej dalej pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurdee ! Daleeeej ! Dodaj jutro proszeee ;c wyjeżdżam jutro wieczorem i chciałabym jeszcze przeczytać bo przez tydzień nie bede miała netu

    OdpowiedzUsuń
  26. Świeetne. *,* jestem fanką Twoich fanfiction. <3

    __________
    zapraszam na swoje fanfiction : http://harry-louis-fanfiction.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Dodasz cos dzisiaj? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mowę mi odebrało.... next plase! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialne niall gejem ta perrie ciekawe co będzie następne. Kicia lovciam cię. Horanowa jesteś genialna. Wyczuwam talęcik. A kiedy dodasz o harrym

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejku TY to masz naprawdę talent *o* Proszę dodaj następny jak najszybciej <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Haha Niall gejem tego się nie spodziewałam :O
    Swietnie piszesz :) NEXT!! <3

    OdpowiedzUsuń
  32. szybko next !!!!!!!!!!!
    jeszcze dzisiaj kolejny !

    OdpowiedzUsuń
  33. Boskie dziewczyno pisz dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Proosze cie dodaj teraz nexta! Pliis ! <3333

    OdpowiedzUsuń
  35. Proszę , dodaj kolejny, nie mogę się doczekać. <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Swietne! Kocham to.
    ZAPRASZAM DO MNIE:http://impossible-opowiadanie-zayn-malik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Czekam na kolejny rozdział <333

    A ja was zapraszam też na FF z Zayn'em :)) http://itwasmeanttobe-pl.blogspot.com/
    - sorka za reklamę <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Proszę dziewczynoo kiedy next ? :D Czekam i czekam od tego 1 sierpnia. :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Dodasz dzisiaj next? Proszę bo ja już nie wytrzymuje to jest boskie, masz talent kobieto ! Kocham to i czuje, że będzie ostro w nastepnym rozdziale *___* lovciam cie <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. Pisze sie Bradford przez d a nie przez t! !!

    OdpowiedzUsuń