niedziela, 28 lipca 2013

Rozdział 15

Włącz : http://www.youtube.com/watch?v=JXmUYdOVJtc

Oczy zaszły mi łzami. On naprawdę to zrobił. Ktoś wziął mnie na ręce.
- Już nikt Cie nie skrzywdzi Anthoinette.
- Kim jesteś ?
- Jestem Liam. Nie bój się.
- Anthoinette ! - warknął Zayn. Mocniej przylgnęłam do mojego obrońcy. Nad jego ramieniem widziałam jak Harry wyprowadza rozwścieczonego mulata z domu.
- Gdzie jest Niall ? - odstawił mnie na ziemię. Podbiegłam do blondyna.
- An tak bardzo przepraszam. To moja wina. - siedział na podłodze oparty o tors Louisa. Tommo głaskał go delikatnie. Wyglądał jak matka chroniąca dziecko przed złem. Niall naprawdę jest dzieckiem. Niby ma 17 lat, ale przez chorobę zachowuje się na 14.
- Anthoinette ! - kolejny krzyk Zayna.
- Liam pomóż Harry'emu. - Louis oddelegował mojego obrońcę.
- Niall braciszku.. powiedz mi co się stało ? - pocałował blondyna w czoło. Nialler szeptał chaotycznie wpatrzony w przestrzeń.
- Już nikt Cie nie skrzywdzi. Nie pozwolę mu Was dotknąć dobrze ?
- On uderzył Anthoinette.
- Niall nic mi nie jest. Nie przejmuj się. - Louis spojrzał na mój policzek i jego mina wyraziła wszystko. Szybko zakryłam się włosami ignorując ból. Sięgnęłam po dłoń blondyna kiedy zobaczyłam go. Stał w progu, Liam i Harry trzymali go za ramiona. Niall też go zobaczył. Zerwał się na równe nogi i zasłonił mnie własnym ciałem.
- Anthoinette.. Skarbie..
- Zostaw ją śmieciu ! Uderzyłeś kobietę ! Swoją kobietę ! - Louis chciał przytulić blondyna, ale ten odepchnął jego rękę.
- Niall..
- Nie pozwolę Ci jej więcej dotknąć ! Jestem już duży i nie skrzywdzisz jej ! Jest dla Ciebie za dobra Zayn.- popatrzyłam na mojego chłopaka znad ramienia Nialla. Wyglądał jak zbity kundel. Smutek i ból to wszystko co zobaczyłam na jego twarzy.
- Nini.. - przytuliłam blondyna.
- Obronię Cie An. Dam radę.- szepnął.
- Jeżeli chcesz mi pomóc to idź z Louisem. Proszę Cie idź z nim. Pójdziesz ? - kiwnął głową. Brunet objął go ramieniem i wyprowadził. Stanęłam twarzą w twarz z demonem.
- Anthoinette... Kochanie.. Skarbie mój.
- Kim jesteś ?
- Skarbie to ja.. Zayn.
- Nie. Mój Zayn się tak do mnie nie odzywa, nie bije mnie i nie kłamie !
- Nie okłamałem Cie.
- Tak Zayn, okłamałeś. Mówiłeś, że kochasz mnie i Niall'a !
- Kocham Was.. Kocham Was tak bardzo.
- To dlaczego nas bijesz ?! - padł na kolana i przylgnął do mojego brzucha.
Anthoinette po spotkaniu z ręką Zayna
- Oni mogli Cie skrzywdzić tak jak ona skrzywdziła mnie. Ona nie może Cie dotknąć. Nikt nie może. Jesteś moja. Oddałaś mi się. Oddałaś mi to co miałaś najcenniejsze. Kochałaś się ze mną. Będziesz nosiła moje dziecko. Nasze dziecko. Nigdy więcej nie podniosę na Ciebie ręki. Na Ciebie, ani na Niall'a. Będziecie  przy mnie bezpieczni. Zmienię się dla Was. - płakał. Czy on naprawdę płakał ? Wplotłam palce w jego czarne włosy i przeczesałam je. Wstał powoli i mocno mnie przytulił. Pogładził palcem mój obolały policzek i ucałował go. Wrócił Zayn.
- Anthoinette ? - Harry.
- Chłopaki dziękuję Wam za pomoc. Już wszystko jest okej. - uśmiechnęli się i wyszli. Po chwili jednak drzwi ponownie się otworzyły. Zayn oderwał się ode mnie.
- Lou.. przyjacielu. Tak bardzo - mój chłopak dostał potężny cios, który odrzucił go kilka kroków w tył.
- Teraz patrz na mnie Zayn. Jeszcze raz się kurwa dowiem, że  uderzyłeś którekolwiek z nich  - Nialla lub Anthoinette - a osobiście Cie zabije ! Jakikolwiek siniak, rana czy choćby łza. Zrozumiałeś ?!
- Louis ja
- Pytam czy zrozumiałeś ?!
- Tak.
- To teraz idź do Niall'a i go przeproś. Błagaj go na kolanach o litość tak jak on błagał Ciebie.

40 komentarzy:

  1. WOW świetny tyle sie działo xd czekam na natepny ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. BOŻE KOCHAM TO OMG NORMALNIE MASAKRA JESTEŚ ŚWIETNA KOCHAM CIĘ ROSZĘ DODAJ SZYBKO NOWY BO JA NIE DAM RADY DŁUŻEJ :) I DUŻO DŁUUUŻSZY PLIS :) I NA DRUGI BLOG RÓWNIEŻ POPROSZĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O Boże... Nie mam słów. To jest takie, takie... piękne. Rozpłakałam się.
    Chociaż trochę mi się śmiać chciało (tak wiem, jestem dziwna), bo jak Zayn mówił do Ann "Kochanie, skarbie mój" itp. to w mojej wyobraźni od razu pojawił się Glizdogon z 3 części Harry'ego Pottera, gdy gadał do Harry'ego we Wrzeszczącej Chacie. Mam nadzieję, że wiesz o którym momencie mówię xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Brak mi słów *.* czekam z niecierpliwością na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. nn <3 . świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże świetny kocham to czekam na następny:p

    OdpowiedzUsuń
  7. Boze to jest takie cudowne. Kurwa jak to uzaleznia xD blagam dodawaj czesciej. Bo masz zajebisty talent kocham cb ;** <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne !! Jak zobaczyłam że wstawiłaś 15 rozdział.....no kurde nie mogę opisać. Byłam bardzo bardzo szczęśliwa ;) Nie mogę się doczekać 16 rozdziału.

    OdpowiedzUsuń
  9. zaniemówiłam, nwm jak to skomentować, po prostu to jest cudown, dawaj dalej i dłuższee, proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O Zajebisty dodasz dziś 16 ??

    OdpowiedzUsuń
  11. boski, aż sie popłakałam <3 czekam na 16 ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest wspaniale kocham ciebie ten blog i ten o Harrym, to co piszesz jest na serio wspaniale i strasznie wciagajace :) jestem bardzo ciekawa nastepnych czesci ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swietne <3 tylko mam do cb tylko jedna prosba apropo tego fragmentu "Kochałaś się ze mną. Będziesz nosiła moje dziecko. Nasze dziecko. Nigdy więcej nie podniosę na Ciebie ręki" mogą nie miec dziecka? to zepsuje urok calego tego imagina jesli An bedzie w ciazy to nw ale to nie bedzie fajne, bo masz swietny klimat imaginow <3 wspaniale sa tak jak ty :)

      Usuń
  13. JEJU <3 ODEBRAŁO MI MOWĘ :D ŚWIETNY ROZDZIAŁ I WGL MASZ TALENT DO PISANIA!
    DAJ SZYBCIUTKO NEXTA !!! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Na prawde świetne . Masz niepowtarzalny talent . :* //Madziaa

    OdpowiedzUsuń
  15. O BOŻE!!!!! PORYCZAŁAM SIĘ!! TO JEST KURWA NAJLEPSZY FANFICTION JAKI KIEDYKOLWIEK CZYTAŁAM!! KOOOOCHAM CIĘ I TWOJE OPOWIADANIA!

    OdpowiedzUsuń
  16. Łoł! Boszsz ale to dobre! jak zobaczyłam, że dodałaś nowy rozdział to prawie skakałam z radości! kocham tw oba blogi są zajebiste!! kocham cb i tego bloga!!!!!!!!! <3
    PS.: proszę dodaj dziś next!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Te wszystkie twoje rozdziały są nie do opisania . Tyle w nich uczuć *_* . Czyje się tak jak bym ja tam była i to wszystko przeżywała ;-DD
    Zapraszam do mnie http://forever-young-one-direction-one-dream.blogspot.com/ ;33

    OdpowiedzUsuń
  18. wooooooooooow cudowny. Dzisiaj przeczytałam wszystkie 15 rozdziałów i jestem pod ogromnym wrażeniem. Masz wielki talent. To opowiadanie jest wspaniałe <3 Zakochałam się w nim

    OdpowiedzUsuń
  19. Boskie opowiadanie ... zresztą jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tez przeczytalam wczoraj cale 15 i na serio twoje blogi sa najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. DALEJ, DALEJ, DALEJ ! ADOIASHFDEGPRIEGOIERHGOIREG TO JEST GVSDFOGJOREJGHOPRJTHPJTRJHTO. Brakuje mi słów, żeby to wyrazić, mój najulubieńszy blog, łącznie z Blackiem ;) Masz wieeeelgaśny talent ! Z niecierpliwością czekam na następny i życzę Ci duuużo weny, oraz wspaniałych wakacji ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. pisz dalej blagam cie, to jest mega, czekam na nastepny z niecierpliwoscią

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietne <3 tylko mam do cb tylko jedna prosba apropo tego fragmentu "Kochałaś się ze mną. Będziesz nosiła moje dziecko. Nasze dziecko. Nigdy więcej nie podniosę na Ciebie ręki" mogą nie miec dziecka? to zepsuje urok calego tego imagina jesli An bedzie w ciazy to nw ale to nie bedzie fajne, bo masz swietny klimat imaginow <3 wspaniale sa tak jak ty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś najlepsza z najlepszych <3

    OdpowiedzUsuń
  25. boże prosze dodaj nexta dzisiaj ja poprostu to kocham jestem zachwycona Louis najlepszy <3 pliss daj nexta najlepszy twoj imagin partowy :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana to jest mega mega
    Ubóstwiam cię <3

    OdpowiedzUsuń
  27. O Boze jak ty pięknie piszesz kocham to pisz dalej :D <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Mega ! <3 coś wspaniałego i cudownego ! życze weny i czekam na dalszą część jeszcze dziś mam nadzieję ze się pojawi a jak nei to chociaż jutro ! :D wspaniałe czekam !

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej, dodasz cos jeszcze dzisiaj? :) mam nadzieje ze kolejna czesc pojawi sie jak najszybciej, niemoge sie doczekac :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow
    Nexttt pliss jestem od tego bloga uzależniona <3

    OdpowiedzUsuń
  31. MEEEGA ! zajebiście to piszesz ♥ czekam na next ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. napiszesz dzisiaj rozdzial 16 bo nie moge sie doczekac nastepnego proszeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  33. Boże, jak Zayn mógł coś takiego zrobić ? An jest w ciąży ?! :o Wow. Nie mogę się doczekać następnej części. ;**

    OdpowiedzUsuń
  34. WOW laska uwielbiam cie i czekam z niecierpliwoscia na kolejny rozdzial

    OdpowiedzUsuń
  35. Płakałabym ale mój piesek bawi się butelka. Świetne!!

    OdpowiedzUsuń