wtorek, 20 sierpnia 2013

Rozdział 23

- O czym rozmawiasz z koleżankami ? - drżącą ręką podałam mu plakat. Opuściłam głową przerażona tym jak zareaguje. Podniósł palcem mój podbródek.
- Będziesz miała dla mnie mniej czasu.
- Wiem.
- Bardzo chcesz ?
- Chcę, ale zrozumiem jeżeli się nie zgodzisz.
- Spróbuj Anthoinette. Wierzę w Ciebie. Poradzisz sobie.
- Mogę ?
- Możesz.  - rzuciłam mu się na szyję. Przytulił mnie mocno i cicho zaśmiał.
- Dziękuję Zayn.
- Kocham Cie księżniczko.
- Ja Ciebie też Zayn. - uśmiechnął się i wrócił do kolegów, a ja do dziewczyn.
- Pozwolił..- rzuciły się na mnie przeżywając zbliżający  się casting. Cały dzień myślałam o Zaynie, o nas. Czy teraz wszystko się zmieni ? Oby. Po skończonych lekcjach udałam się na parking gdzie już czekał na mnie Zayn. Uśmiechnęłam się szeroko kiedy zobaczyłam Niallera w tych jego zajebistych Nike i okularach Ray-Ban. Opowiadał coś Zaynowi. Mój chłopak rozłożył ramiona czekając aż zajmę w nich miejsce. Wtuliłam się w jego tors.
- Hej An ! Wiesz co ? Jadłem dzisiaj bigos !
- Hej Nialler.
- Młody ma dla Ciebie sukienkę na dzisiaj.
- Nie musieliście..
- Ale chciałem i tak zrobiłem.
- Dziękuję.. - pocałowaliśmy się krótko. Odwieźli mnie do domu. Przez całą drogę Nialler nawijał. Widziałam po Zaynie, że lubi go słuchać.
- Będę po Ciebie o 18.
- Dobrze. - klepnął mnie w tyłek kiedy wysiadałam z samochodu. Boże jakie to denerwujące.
- Jakiś problem kochanie ? - zapytał w odpowiedzi na moje poirytowanie.
- Nie.
- Nie tym tonem Anthoinette.
- Do zobaczenia.. - ruszyłam w stronę domu.
- An ! - Nialler
- Tak ?
- Nie wzięłaś sukienki.
- Um.. Dzięki Nialler.
- Dasz radę. Wytrzymasz go.. - szepnął podając mi paczkę i odszedł. Zamknęłam się w domu. Dlaczego oni wszyscy tak bezgranicznie we mnie wierzą ? Zjadłam jakiś obiad i obejrzałam prezent od Niallera https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS5oZ62clmnAYsKfR4xHHYZSAGWROuauT8FVlG_KfsC9J_BM1sG . Przynajmniej on się nade mną nie znęca. Wykąpałam się i ułożyłam włosy . Wciągnęłam cieliste rajtuzy i założyłam sukienkę. Pasowała idealnie. Zrobiłam delikatny makijaż i założyłam szpilki.
- Kochanie.. - poczułam ręce na biodrach.
- Hej.
- Wyglądasz znakomicie
- Ty też.. - miał na sobie obcisłą malinową koszulkę i czarne spodnie.
- Trzymaj się blisko mnie skarbie. Tam nie jest bezpiecznie.
- Dziękuję, że bierzesz mnie ze sobą. - wziął mnie za rękę i wyszliśmy z domu.
- Nowe auto Zayn ?
Nowa zabaweczka. Podoba Ci się ?
- Śliczny.
- Może kiedyś poprowadzisz. - otworzył mi drzwi od strony pasażera. Wsunęłam się na swoje siedzenie. Dlaczego wszystkiego jego samochody muszą być takie niskie ? Gdy tylko wyjechaliśmy na główną ulicę zaraz za nami pojawił się kolejny drogi, sportowy wóz.
- Nialler. - odpowiedział na moje niezadane pytanie. Kierował jedną ręką, a drugą trzymał na moim kolanie. Przyjrzałam się jego dłoni.
- Masz nowy tatuaż.
- Mam. - przejechałam po nim palcem. Samochód o wiele zwolnił. To nie tu ostatnio Zayn wpadł w furię. Masa ludzi. Wszystkie oczy zwrócone w naszą stronę. Zayn zaparkował na poboczu dwupasmowej jezdni,a jego przyjaciele po dwóch stronach jego auta. Okrążył samochód i pomógł mi wysiąść. Przytuliłam się do niego i obserwowałam wszystko co się działo.
- Zayn kto się będzie ścigał ? - zapytałam cicho.
- Nialler.

46 komentarzy:

  1. super rozdział :))
    boje się trochę o Niallerka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Niallerek bd się ścigał! :) Pewnie coś mu się stanie,jakiś wypadek na torze czy coś :/ A Zayn się na sb wścieknie,że mu na to pozwolił...
    A co do samego rozdziału to akjfhruitewh ^-^

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG! UUUUU.... Super, ale znając wasze pomysły coś się stanie... Trochę się boję... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. aww, boskie *U* czekam na nexta < 333

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG ! Nialler ma sie scigac? Boje sie troche o niego :0
    A rozdzial zajebisty zreszta jak zawsze <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ale według mnie za mało opisów...;) ale i tak bardzooo fajny < 3

    OdpowiedzUsuń
  7. Łosz kurde grubo będzie :o

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie by było, gdyby Niall miał wypadek i stało się coś An, może Zayn by zrozumiał co może stracić;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO! MOŻE WRESZCIE BY OTWORZYŁ OCZY!!!! A AN POWINNA SIĘ ZBUNTOWAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

      Usuń
    2. Ale on jej powiedział że jak się będzie buntować to jej życie zamieni się w piekło

      Usuń
  9. Nie mogę się doczekać następnego rozdziału! No i jestem ciekawa, co będzie z Niall'em?

    OdpowiedzUsuń
  10. Daleeej ! Pls !

    OdpowiedzUsuń
  11. Boże, to jest świetne ! *.* Boje sie troche o Niall'a :( Nie moge sie doczekać nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jezu ze Zayn pozwolil Niallowi sie scigac masakra ale rozdzial super kckckc

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale zaczekaj... Niall z zaynem czy niall z kimś innym. Buahahaha

    OdpowiedzUsuń
  14. O mój boże!
    Dodaj szybko kolejny rozdział!
    Moim zdaniem trochę za dużo spędzasz na Harrym.
    Ale o Harry',m też jest mega!!<3
    Proszę dodaj dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wybacz że nie komentowałam
    Ale laptop mi sie zepsuł
    Hej rozdział zajebisty
    Czekam na nexta
    I zapraszam do mnie:
    changedmyworldnathansykes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. "Hej An ! Wiesz co ? Jadłem dzisiaj bigos !" To mnie rozwaliło HAHAHAHAHAHA <3
    Świetny rozdział! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jezuu Nialler będzie się ścigał już się nie mogę doczekać Nextt<3

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe <3 Ciekawe co sie stanie Naillerowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. O boże! O boże! dobra wdech wydech ;D nie mogę się doczekać następnego szybciutko plissssssss ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Aż zapiera dech w piersiach ! <3 Cudooo ! Pisz szybko *_*
    …http://cale-moje-zycie-to-koszmar.blogspot.com/ Zapraszam ! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Tam podałam zły link ! :D http://cale-moje-zycie-to-koszmar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zawsze zajebisty. ;3

    http://zanimtyzrozumieszjazapomne.blogspot.com/ Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  23. Oby Naillowi sie nic nie stalo martwie sie swietne jak zawsze <3 dodaj jak najszybciej next'a

    OdpowiedzUsuń
  24. kiedy następny....?? <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Czuję, że Niallowi coś się stanie. Jakiś wypadek. Super rozdział! Czekam na next! Tak przy okazji..Twój blog o Harry'm jest genialny! Kocham te Twoje blogi!

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej.Czytam od jakiegoś czasu tw blogWszystkie rozdziały przeczytałam po 4 razy... Masz talent do pisania....Zazdrosze ci, kiedy czytałam wyobrażałam sobie jakbym ja była na miejscu An.... Jesteś niesamowita....Po prostu cię kocham.... ;* (po przyjacielsku hehe). .....Ha! Nagle złapała mnnie zajebista myśl, że fajnie by było gdyby, na podstawie tw opowiadabnia stworzyć film pewnie bym go oglądnęła 1000 razy z rzędu i nst. dnia grugie tyle.. hahah Pewnie sobie myślisz to coś co napisałam powyżej pomyślisz jaki debil... XD :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. przeprasam, że wcześniej nie komentowałam, ale na tel ciężko jest mi dodawać kom.. zwłaszcza jak muli :)

      Usuń
  27. Ten blog jest wspaniały, a każdy rozdział świetny. :) Uzależniłam się od Twojego opowiadania i czekam na kolejny boski rozdział :)
    Zapraszam też do siebie gdzie pojawił się już prolog http://zakazanydotyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Misiaq dawaj szybko nextaa <3 kocham ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Superr,kocham tego bloga :D
    dawno nie uprawiali seksu :D hahaahaah jak Zayn jeszcze bez tego wytrzymuje?:D (nie jestem zboczona XD)

    OdpowiedzUsuń