środa, 14 sierpnia 2013

Rozdział 21

Włącz muzykę

- Ja przepraszam, ale mi nie wolno z Panią rozmawiać.
- Zabronił Ci, ja wiem, ale ja muszę prosić Cie o pomoc. Popełniłam błąd, ale chcę odzyskać mojego synka.
- Nie mogę. Naprawdę. Chciałabym pani pomóc, ale on mnie zabije. Przepraszam. - chciałam odejść, ale złapała mnie za rękę.
- Dlaczego chcesz odebrać mi Zayna ?!
- Nie chcę ! Próbowałam z nim rozmawiać, ale to nic dało ! Proszę mnie puścić bo wszystko mu powiem !
- Już nic nie musisz mi mówić kochanie. - poczułam jego ręce na swojej talii. Odciągnął mnie i zakrył swoim ciałem. Ktoś stał za mną. Ten słodziutki zapach. Niall.
- Zayn porozmawiaj ze mną.
- Dlaczego nachodzisz moją kobietę ?!
- Szukam drogi do Ciebie.
- Szukaj dalej. Zostaw Anthoinette, Nialla i mnie w spokoju. Ostrzegam Cie ostatni raz.
- Nie odpuszczę Zayn. - cofnęłam się i trafiłam na tors Nialla. Objął mnie pocieszająco w talii.
- Niall zabierz An.
- Chodź malutka. - pociągnął mnie w stronę samochodu, ale się uwolniłam.
- Pójdę tylko z Zaynem.
- Skarbie idź. Niall ma jutro test z matmy pomóż mu, a ja zaraz przyjadę. Kocham Cie, idź.
- Dobrze. - pozwoliłam blondynowi odwieźć się do domu.

*** Oczami Zayna ***

- Jaką lekcję musisz dostać, żeby odpieprzyć się od mojej kobiety ?!
- Nie bądź taki dla mnie.
- Jaki ?!
- Zimny.
- Ty byłaś taka dla mnie przez całe życie !
- Czyli się mścisz ?
- Nie. Po prostu staram się chronić moich najbliższych ?
- Przede mną ?
- Dokładnie tak. Przed Tobą.
- Spróbuj stanąć na moim miejscu Zayn ! Kochasz Anthoinette i zrobiłbyś dla niej wszystko.
- Nie wyrzuciłbym z domu swojego szesnastoletniego syna. - odwróciłem się i odszedłem. Pojechałem do mojej An. Jak zwykle rzuciła mi się na szyję. Nie spuszczę jej z oczu.
- ZaynBoo wszystko dobrze  ?
- Tak kochanie.
- Nienawidzę kiedy mnie odsyłasz.
- Anthoinette puść mnie. Dusisz. - już się obraziła.. Jezu. Podążyłem za nią do salonu jak cień.  Pogłaskałem Niallera, który dzielnie rozwiązywał zadania.
- An o 19 bądź w domu.
- Niby czemu ?
- Bo ja tak powiedziałem. - nachyliłem się do pocałunku, ale się odsunęła. - Dobrze Skarbie. - wyszedłem nabuzowany jak cholera.
- Brat uspokój się.
- Niall dzwoń po Louisa. Pójdziecie na randkę czy jak wy to tam sobie nazywacie.
- Mam śledzić Anthoinette ?
- Nie. Dopilnować, żeby była bezpieczna.
- Zayn ale
- Możesz to dla mnie zrobić ?
- No ok.

*** Oczami Anthoinette ***

Ze łzami w oczach szykowałam się na spotkanie z Chloe. Dlaczego ostatnio wszystko się nam sypie ? Brak seksu, masa problemów czy coś jeszcze. Ubrałam się i wyszłam z domu. Jak zwykle pada. Nie lubię się spóźniać więc dotarłam przed czasem. Siedziałam przy stoliku czekając na Chloe.
- Hej, przepraszam za spóźnienie, musiałam się zająć chwilę młodszym bratem.
- Nie ma problemu. - poczułam wibracje telefonu.

- Wszystko dobrze An ?
- Tak um.. Zayn musi mnie ciągle kontrolować. - nic nie odpowiedziała. Siedziałyśmy, plotkowałyśmy, gadałyśmy. Usłyszałam charakterystyczny śmiech. Taki, którego nie da się pomylić z innym. 
- To jest chyba kurwa jakiś żart. - wstałam i rozejrzałam się po kawiarence. 
- An co Ci ?
- Malik. - warknęłam. Blondyn odwrócił nerwowo głowę, a zaraz za nim podążył Louis.
- Hej An. 
- Co ty tu robisz ?! Zayn kazał Ci mnie szpiegować tak ?!
- Nie.. 
- Nie kłam ! 
- No dobra ! Prosił mnie o to. - odwróciłam się i podeszłam do stolika. 
- Chloe przepraszam, ale muszę już iść. - położyłam odpowiednią kwotę pieniędzy na stoliku. 
- Coś się stało ? 
- Tak. Do jutra. - prawie wybiegłam. W 20 minut dotarłam do jego willi. Otworzył i zmierzył mnie wzrokiem.
- Wyglądasz bosko. 
- Wal się. 
- Co to za słownictwo ?! Co ty to w ogóle robisz ?! 
- Tańczę hula. 
- Nie tym tonem Anthoinette !
- Jak mogłeś ?! Obiecałeś mi, że nie będziesz mnie śledził !
- Czy ja Cie śledzę ?!
- Ty ? Nie. Niall ? Tak. 
- I o co Ci chodzi ?! Dbam o Twoje bezpieczeństwo ! 
- Zachowujesz się jak zaborczy dupek Zayn !
- W tej chwili mnie przeproś ! 
- Nie ! - uderzył mnie w twarz. Nie mocno. To było upokarzające, a nie bolesne. Zobaczyłam w jego oczach satysfakcję co wkurzyło mnie jeszcze bardziej. Wymierzyłam mu policzek wkładając w to całą siłę. 
- Co to kurwa było ?!  - z jego wargi leciała krew
- Nigdy więcej nie podniesiesz na mnie ręki Zayn. Odchodzę. Z nami koniec. 

- Nie odejdziesz. 
- Odejdę. Jesteś psychopatą. Zaborczym kutasem. 
- Błagam nie. Zmienię się. 
- Nie kurwa. Nie tym razem Zayn. Mam Cie po prostu dość. - wyszłam trzaskając drzwiami. 

55 komentarzy:

  1. next ! next ! next ! To tak trzyma napięcie, że dziś nie zasnę na pewno ! :* <3 Masz meeega talent dziewczyno, naprawdę . i jeszcze ta piosenka *_______* oooch

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnee! I proszę aby rozdział pojawił się do soboty bo w niedzielę wyjeżdżam. :3 SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPER. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Dawaj mi tu szybko nexta!<3

    OdpowiedzUsuń
  4. ;o takiego obrotu się nie spodziewałam!
    chylę czoło dziewczyno jesteś najgenialniejszą blogerką UWIELBIAM twojego bloga ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. to w końcu z nim zerwie?szybko dodaj kolejną cześć

    OdpowiedzUsuń
  6. To się za szybko skończyło!

    OdpowiedzUsuń
  7. zajebiste ... Tak dobrze An niech teraz góry srają a ona do niego nie wróci ... Kocham

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne uwielbiam ten blog. Czekam na kolejny

    OdpowiedzUsuń
  9. Wohoooo dawaj szybciutko kochamy cie ♥♥:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne < 3
    a tak wgl to dobrze , że An oddała Zaynowi , też bym tak zrobiła ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurwa co to było
    proszę dziś nowy :) dasz radę wierzymy w cb :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Next jesteś booska czekam na next next next next next next next

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeejku ;c Znowu coś się dzieje . Biedny Zayn , ale w sumie to jego wina ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Co ile będziesz dodawać imaginy na tego bloga ? :?

    OdpowiedzUsuń
  15. PER-FECT ! daj next nie wytrzymam ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. O dżizas , tylko nie tooo :(
    zapraszam do mnie: http://i-wont-let-you-go-without0me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. strasznie szkoda ze zerwali ale zasłużył za swoje zachowanie
    teraz pewnie będzie o nią walczył xd
    nie moge sie doczekać kolejnej części *O*
    mój ulubiony blog <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow czekam na to co się dalej wydarzy.
    Zapraszam też na www.imaginy-one-direction123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. jezu jaki super rozdzialik kckckc

    OdpowiedzUsuń
  20. Matko . jakie to zajebiste .:3 czekam na nexta którego chciałabym widzieć za niedługo . :) kocham cię .! ..#Horanator . =) <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietne ;-) Skad bierze ci sie tyle pomyslow ? :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. o k***a! Ale z*******e!Dajesz kolejną część bo nie wytrzymam! Chce żebyś wiedziała że...
    ... umieram bez twojego bloga! moje tętno maleje z każdą chwilą! Umiesz zbudować napięcie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne ! Boże, czemu ty nas tak trzymasz w napięciu ?! Next please ! *-*

    OdpowiedzUsuń
  24. O ku.rwa jakie to zajebiste!! trzymasz tak napięcie japdl kocham cie!! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Zajebiste ! <3 Ciekawe co dalej...
    Czekam na nexta ;)
    Ps. Świetnie piszesz :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Boski rozdział ! Nie mogę doczekać się następnej części !

    OdpowiedzUsuń
  27. Szyyybko next! proooszę kocham to opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
  28. Zajebiste <3 czekam na next.Mam nadzieje ze szybko dodasz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Taka załamka :/ <3
    becze piekne pisz dalej weny kochana !

    OdpowiedzUsuń
  30. ale jak An odejdzie od Zayna to to popsuje cale opowiadanie nie bedzie juz takich klutni jak wczesniej i wiesz nie beda juz razem a fajnie by bylo jakby wrocili do siebie a co do opowiadania to jest boskie masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  31. dalej pliis świtnie G - E - NIALL - N - I - E

    OdpowiedzUsuń
  32. AAAAAAAAAaa kocham toooooooo !!!!!!!! :** ♥♥ NExt next

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak to przeczytałam moją reakcją było . "Buahaha , dobrze ci tak kutasie " . x d Jestem chora na twojego bloga . I na blacka też . < 3


    Dobrze że ona cie przeprosiła bo już miałam jej coś napisać . A jak ja bym napisała to ugh. ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kkkkkkkocham!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. jezu jaki super rozdzilik kckckc

    OdpowiedzUsuń
  36. Rycze w niebo głosy nie wiem dlaczego ale się wzruszyłam :')Kocham cb i twojego bloga <333

    OdpowiedzUsuń
  37. dawaj dalej prosze cie jestes po prostu boska i ten twoj blog jest suuuuuuuper prosze moglabys dodac go dzisiaj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prosze cie dodaj kolejna czesc to jest mega super czekam na next

      Usuń
  38. prosze dodaj kolejny dzisiaj plisssss ;*

    OdpowiedzUsuń
  39. Genialnyy <3

    Kiedy następny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  40. OMG pisz dalej chce wiedzieć czy mu wybaczy *_*

    OdpowiedzUsuń
  41. Za ile pędzie kolejny rozdział? Nie mam co czytać ;c

    OdpowiedzUsuń
  42. aaa omg zajebiste !
    szybko next !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Kiedy następny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  44. no dodaj nastepny rozdzial jak najszybciej bo nie wytrzymam :P

    OdpowiedzUsuń
  45. No i co kurwa panie malik ????
    Lou zemsta :-X
    Super czekam nn

    OdpowiedzUsuń
  46. Jestes po prostu cudowna w tym co robisz (mam na mysli pisanie xD) :D Kiedy mozemy spodziewac sie nastepnego rozdzialu ? ^^

    OdpowiedzUsuń
  47. WOOOOOOW!! Dodaj dziś albo jutro next!! to jest MEGA!!! <3
    Julka

    OdpowiedzUsuń
  48. DALEJ, DALEJ, DALEJ!! Next pliss Next !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :O

    OdpowiedzUsuń