niedziela, 4 sierpnia 2013

Rozdział 18

Spuścił wzrok.
- Nie masz się czego wstydzić Niall. Jesteś z Louisem ?
- Tak.
- Zayn wie ?
- Pewnie, że wie. Nie akceptuje tego, ale co zrobić. Dla tego pozwala mi i Louisowi się Tobą zajmować.
- Rozumiem.
- Skarbie ? - do pokoju wszedł Zayn.
- Tak ?
- W porządku ? - kiwnęłam głową. W chwili kiedy ruszyłam w jego stronę dom ogarnął huk i pisk kilku dziewczyn.
- Niall zabierz stąd Anthoinette ! - krzyknął Zayn i wyszedł z pokoju.
- Chodź szybko ! - blondyn wziął mnie za rękę, ale ją wyrwałam. Zrobił to czego najmniej się spodziewałam. Złapał mnie w pasie i przerzucił sobie przez ramię. Okładałam go po plecach, ale mnie ignorował. Siłą wsadził do samochodu i chwilę później już pędził w stronę autostrady.
- Niall nie ! Musimy wrócić.
- Nie !
- Proszę Cie ja go kocham, chcę być przy nim Niall !
- A ja kocham Louisa, więc nie utrudniaj tego nam obojgu !


*** Oczami Zayna *** 

Zbiegłem na dół z wyciągniętą bronią i zająłem miejsce obok moich przyjaciół.  Liam, Harry, Lou, Luke, Michael, Ashton, Calum i ja. Na przeciwko Devine i 3 jego kolegów.Odesłałem Anthoinette z najlepszym z najlepszych. Kocham ją i jej bezpieczeństwo mogłem powierzyć tylko Niallowi. 
- Czego chcesz Josh ? 
- No jak to co Zayn ? Przyjechałem zabawić się z  Twoją dziewczyną. 
- No to masz pecha, bo jej tu nie ma. 
- Z całą pewnością Zayn. Przecież ty zawsze wstawiasz swoich przyjaciół, żeby tylko Ciebie nie zabolało. 
- Wiesz Josh może po prostu on ma przyjaciół. - odgryzł mu się Louis.
- Gdzie macie blondaska ? Jego najebałbym pierwszego. - nie zdążyłem się poruszyć, a Lou już powalił Devine na ziemię. Napastnicy nie wiedzieli co robić kiedy ich dowódca leżał półprzytomny na ziemi. Dałem sygnał moim chłopakom do działania. Wyprowadzili nieproszonych gości. 
- Louis zostaw już. Nie warto.
- Warto. Ta kurwa nie dotknie mojego Nialla. 
- Ochronimy go. I jego i An. 
- Wyrzucisz go ? 
- Jasne. - złapałem Josha za ramiona. 
- Zayn daj, ja to zrobię. 
- Dasz radę Luke ? 
- Jasne. - wyrzucił go przez drzwi. Uśmiechnąłem się przez " delikatność " mojego przyjaciela. Przypuszczam, że Josh i jego koledzy trochę pobłądzą szukając drogi do domu z  głębi lasu. 
- Lou chodź, jedziemy do An i Niniego. 
- Ok. - poklepałem go po ramieniu i pobiegliśmy do garażu. Pędziłem do jej domu. 
- Wiesz co ?
- Co ?
- Nie potrafię Was zrozumieć, ale akceptuję. 
- Kochasz Anthoinette ? 
- Tak. 
- Więc rozumiesz. Ja kocham Niall'a. - skinąłem głową. Nadal nie rozumiem, bo ona jest dziewczyną. Jechaliśmy w milczeniu. To wszystko trwało ponad godzinę. Źle się stało, że Anthoinette była tego świadkiem. Podjechałem pod jej dom. Poczułem ogromną ulgę widząc mojego braciszka przez okno. Nacisnąłem klamkę, ale drzwi nie ustąpiły. 
- Anthoinette, Skarbie otwórz. - usłyszałem trzask zamków, a po chwili już patrzyłem na moją dziewczynę. 
- ZaynBoo.. - Louis wparował do środka. 
- Skarbie chodź do mnie. - wziąłem ją w ramiona. 
- Dlaczego nie mogłam zostać ?! Wiesz jak ja się o Ciebie bałam ?!
- Tam nie było bezpiecznie. 
- Ty się narażałeś !
- Bo jestem facetem ! Twoim facetem i muszę kurwa dbać o Twoje bezpieczeństwo ! 
- Nie kosztem swojego !
- Właśnie, że tak An. Dokładnie tak. 
- Nienawidzę tego wiesz ?! Nienawidzę tej części Ciebie, która jest obojętna na moje uczucia ! Ty nie rozumiesz tego co ja czuję kiedy siedzę bezpiecznie w domu a ty się ścigasz, czy bijesz czy jeszcze coś innego ?! 
- Nie jestem obojętny.
- A jaki ?! Ignorujący  ?! 
- Ja po prostu wiem co jest dla Ciebie najlepsze. 
- Gówno wiesz ! Wolałabym chyba być pobita i zgwałcona niż umierać ze strachu o to, czy jeszcze Cie zobaczę !
- Czy ty już do końca oszalałaś ?!
- Nie, a ty ? 
- Nie tym tonem ! - zaczynała mnie ostro wkurzać. Już chciała mi coś odpowiedzieć, ale przerwał mój telefon. Dostałem smsa z informacją o wyścigu. 
- Idź spać An. Jutro porozmawiamy. 
- Nie waż się iść na wyścig. 
- Kolejny teatrzyk. 
- Mówię serio Zayn. Jeżeli tam pójdziesz to
- To co ?! 
- To z nami koniec. 
- To JA mówię kiedy jest początek i kiedy jest koniec zrozumiano ?!
- Nie. Jeżeli teraz pójdziesz się ścigać to więcej tu nie przychodź. 
- Słodkich snów skarbie. - cmoknąłem ją w czoło i razem z chłopakami wyszliśmy z jej domu. Kobieta nie będzie mówiła co mi wolno, a czego nie. Byłem wściekły. Bardzo wściekły. 

*** Oczami Anthoinette *** 


Wpatrywałam się z niedowierzaniem w zamknięte drzwi. W mojej głowie rozpoczynał się jakiś dziwny proces. Chciałam za wszelką cenę, żeby poczuł się tak jak ja kiedy robi coś niebezpiecznego. Wybiegłam z domu i wsiadłam do samochodu. Pojechałam tam, gdzie kiedyś doprowadził mnie Niall. Znów zobaczyłam to samo. Ogrom ludzi, dym. Przepchałam się przez tłum, aż w końcu uderzyłam w czyjeś ramie. 
- Nie nie nie nie nie nie nie nie Anthoinette spieprzaj stąd zaim Zayn
- Jesteś kurwa martwa. - odwróciłam się i spotkałam z tęczówkami ogarniętymi sztormem miodowych fal. 


49 komentarzy:

  1. Mega *_* Nie mogę doczekać sie następnej części !!

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham. ewbnrye3gaewgyg4ywer.!!!!! czekam na next.!! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dalej prosze robi się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Megaaaa *_*
    A można wiedzieeeć kiedy następnyy rooozdział ? :-DD

    OdpowiedzUsuń
  5. NEXT next next to jest cudowne *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. next, next, next i to już i nawet dzisiaj szybkooo!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Suuuuper! Daj dzisiaj kolejny, błagam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej Proszzzzze daleeeeej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej <3333

    OdpowiedzUsuń
  9. dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej Proszzzzze daleeeeej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej dalej <3333

    OdpowiedzUsuń
  10. Aww *U* czekam na następny < 3

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW NIESAMOWITE U CUDOWNE ! MA NADZIEJE ŻE JUTRO BĘDZIE NOWY ROZDZIAŁ ! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochamm <33 Kiedy next? Nie mogę się już doczekać ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. dalej pisz dalej najlepiej by bylo gdybys napisala to jezscze dzisiaj to jest mega super masz talent i to ogromny

    OdpowiedzUsuń
  14. Whow, dalej boze to jest SWIETNE *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. dalej nie mogę się doczekac co będzie się działo kocham to opowiadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świeeetne. <3 *.* Black i Silence. <3

    OdpowiedzUsuń
  17. ALe się rozpisałaś uuuu :)|kiedy d miała laptopa ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Ty wiesz kiedy przerwaC! Ja chcę szybko next! Proooooooszę

    OdpowiedzUsuń
  19. Dodaj jeszcze jeden dzisiaj pilsssssssssssssss

    OdpowiedzUsuń
  20. O BOŻE TO JEST GENIALNEEE :) DALEJJJJJJ :D
    BOSKIE <3

    OdpowiedzUsuń
  21. kocham kocham kocham kocham dalej alej next next !

    OdpowiedzUsuń
  22. I <3 You NEXT PLEASE <3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  23. Boski rozdział! Już nie mogę się doczekać następnego!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  24. ŚWIETNE OPOWIADANIE. Zaczęłam je czytać dzisiaj, przeczytałam wszystkie rozdziały i jestem zachwycona . ZAJEBISTE . :) ^^
    @Weerkaaa

    OdpowiedzUsuń
  25. ZAJEBISTE *,* kocham kocham kocham to czytac cudne nie moge doczekac sie nexta ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. DALEJ DALEJ DALEJ ALE PISZ TROCHE DŁUŻSZE ROZDZIAŁY <3 <3 BŁAAAGAM I CZEKAM <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne < 3
    nie mogę się juz doczekać co będzie Dalej xdd

    OdpowiedzUsuń
  28. Jprdl!!Zajebiste!! Pisz dalej! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnee :-D Pojawiła się nowa część http://forever-young-one-direction-one-dream.blogspot.com/2013/08/liam-cz7.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, to bylo aigfhtgfby *.* moglabys dodawac codziennie tak jak o Stylesie? :*

      Usuń
  30. jesteś cudowna *_*
    NEEEEXXXXXTTTTT <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Whow, dalej *.*

    OdpowiedzUsuń
  32. Noooooooooooo ! Daleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej ! Szybko ! Ej ! To jest zajebiste ! Dodawaj częściej ! Milena

    OdpowiedzUsuń
  33. plis daj nexta to jest extra przeczytałam tojednym tchem jesteś świetna dla mnie to mogła by być lektura szkolna fajnie piszesz więc plis daj nexta

    OdpowiedzUsuń
  34. To jest super!!! <3 kiedy nastepne ?

    OdpowiedzUsuń
  35. Kiedy next ?? Ty jeszcze pamiętasz o nas?? :(

    OdpowiedzUsuń
  36. super ;)
    zapraszam do mnie : dangerous-lover-opowiadanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. jaki zajebisty kiedy nexxt ?

    OdpowiedzUsuń