niedziela, 15 września 2013

Rozdział 27

W powietrzu było czuć zapach prochu. Modliłam się by Zayn odszedł zostawiając nas na pastwę losu. Chwyciłam dłoń blondaska.
-Przeżyjemy Niall. Musimy żyć.-szepnęłam, po czym straciłam przytomność.

*** Oczami Louis'a***

Tego już za dużo! Jak on może krzywdzić Anthoinette i Nialla? Przecież to dwie najważniejsze osoby w jego życiu. Ogarnąłem myśli i pobiegłem ich szukać. W domu nikogo nie było, więc wybiegłem do ogrodu. Furtka prowadząca na łąki była otwarta. Na pewno tam są. W oddali zauważyłem sylwetki osób. Jedna z nich trzymała wymierzoną broń w kogoś.Żeby tylko to nie było to o czym myślę. Biegnąc do nich usłyszałem strzał. Nogi ugięły się pode mną. Nie mogłem się ruszyć. Zayn i reszta oddaliła się od miejsca kłótni i tragedii. Szybko Louis! powiedziałem sobie. Anthoinette leżała nieprzytomna, a Niall trzymał rękoma ranę postrzałową.
-Trzymajcie się! Nie pozwolę wam zginąć.-pobiegłem po samochód i wjechałem na łąki.Szybko wsadziłem ich i pędziłem do szpitala. Nie interesowało mnie to że mogę dostać mandat za szybką jazdę. Najważniejsze jest życie tej dwójki. Zaparkowałem na rampie dla karetek.
-Tu nie można parkować.-upomniał mnie jakiś mężczyzna.
-Gówno mnie to obchodzi!-warknąłem.-Mam rannych człowieku. Wołaj lekarza, a nie stoisz jak pajac!-ochroniarz pobiegł po pomoc. Po chwili wokół mnie znaleźli się lekarze, którzy zabrali Nialla na salę operacyjną, a An na jakieś badania. Każda minuta spędzona prze ze mnie na korytarzu szpitala dłużyła się niemiłosiernie. Nerwowo obracałem kluczyki samochodu, czekając na jakieś informacje o stanie mojej dwójki.
-Przepraszam.-powiedziała pielęgniarka.-Czy to pan przywiózł dziewczynę i chłopaka z raną postrzałową?
-Tak to ja.
-Może pan do niej wejść. Niestety nadal nie odzyskała przytomności, lecz lepiej by było gdyby pan przy niej czuwał.
-A co z Niallem?
-Operacja nadal trwa.Gdy będzie już coś wiadomo poinformuję Pana.
Dziękuję bardzo.
-Sala numer 15.-uśmiechnęła się.Wstałem i powędrowałem do An. Leżała tak bezbronnie podpięta pod jakąś aparaturę. Rany na jej twarzy były opatrzone, a lewa ręka znajdowała się w gipsie. Trzymałem jej maleńką dłoń, bym nie czuł się tak bardzo osamotniony w tej sytuacji. Godziny mijały, a ja wciąż nic nie wiedziałem. W końcu ze zmęczenia usnąłem.

*** Oczami Anthoinette***

Białe światło oślepiało moje oczy. Louis trzymał mnie za dłoń i tak słodko chrapał. Zdjęłam sobie maskę tlenową, po czym wezwałam pielęgniarkę. Delikatnie obudziłam chłopaka.
-Louis co z Niallem?
-Nareszcie się obudziłaś.
-Co z nim ?
-Szczerze? Nie wiem. Cały czas czekam na informację od lekarzy.- łza spłynęła po jego policzku.
-Louis wszystko będzie dobrze.długo byłam nieprzytomna?
-Kilka godzin.-w tym momencie drzwi otworzył lekarz.
-Witam państwa. Cieszę się, że odzyskała Pani przytomność. Obawiałem się, że z takimi obrażeniami dłużej będzie pani nieprzytomna. Pielęgniarka pobierze zaraz pani krew, której potrzebujemy do kilku dodatkowych badań. Później porozmawiamy o pani stanie.
-Dobrze panie doktorze.- obrócił się na palcach i wyszedł z sali.
-An.-zaczął Louis.-Będziesz musiała uciekać. Nie mogę pozwolić by on znów dorwał Cie w swoje łapska. Pomogę Ci się ukryć, a później razem z Niallem dołączymy do Ciebie.
-Myślisz, że nawet jeśli się ukryję. to on mnie nie dorwie? Ja już naprawdę mam tego dość. Tego strachu przed kolejnym dniem.-rozpłakałam się , chłopak mnie przytulił.
-Przepraszam, że przeszkadzam, ale muszę pobrać pani krew.- poinformowała nas pielęgniarka. Już po chwili jej nie było razem z moją fiolką krwi.
-Znasz kogoś kto mógłby cię ukryć?-zapytał Louis.
- Może Bastian  by mi pomógł... ale ja nie chcę go mieszać w tą sprawę.
-Zrozum, że w tym momencie najważniejsze jest twoje bezpieczeństwo!
-Rozumiem. Louis pójdziesz po lekarza. Chciałabym z nim porozmawiać.
-Dobrze słonko.-wstał i udał się do gabinetu lekarskiego. Byłam mu tak bardzo wdzięczna, że jest ze mną. teraz szczególnie potrzebuję wsparcia z jego strony.
-Chciała się pani ze mną widzieć?
-Tak panie doktorze. Niech mi pan powie co mi jest.?
- Ma pai odnowione złamania żeber. Jak pani zauważyła lewa ręka jest złamana, no i liczne obrażenia na ciele. Sądzę, że to wszystko szybko się zagoi. A no i zapomniałbym. Z badań wynika, że jest pani w ciąży.-Co kurwa! Nagle mój wyraz twarzy zamienił się w kamiennym posągiem.Nie mogłam w to uwierzyć.-Uważam, że po skończeniu kroplówki będę mógł panią wypisać.
-Dziękuję.-oschłe słowo wypłynęło z moich ust. łzy kapały jedna po drugiej. Jak to możliwe? Przecież ja nie mogę mieć dziecka z tym potworem! Nie z nim! Dotknęłam swojego brzucha. tam rośnie moja mała fasolka. Moja i tylko moja. Do pomieszczenia wszedł Louis.
-Niall jest już po operacji.
-Jestem w ciąży.
-Co kurwa! Boże przepraszam Cię za reakcję An.
-Nie szkodzi Lou. Co ty tu jeszcze robisz? Idź do niego. On bardziej Ci potrzebuje.-uśmiechnęłam się.
-Dasz sobie radę?
-Pewnie, już nie raz dawałam.-otarłam łzy. Żeby  o tym wszystkim nie myśleć, chciałam udać się o krainy Morfeusza. Tam przecież zawsze jestem bezpieczna i taka szczęśliwa.

*** Oczami Louis'a***

Widziałem go przez szybę. Ciągle była koło niego jakaś pielęgniarka, która coś zapisywała albo podawała kolejne substancje. Pełno rurek i sprzętów, które wydawały dziwne dźwięki.Bałem się o niego. Nawet nie chcę myśleć o tym, że może go zabraknąć.Ktoś chwycił mnie za ramię.
-Panie Tomlinson ta doba zdecyduje o jego życiu.Stracił bardzo dużo krwi, a postrzał wyrządził wiele szkód w jego organizmie. Musi być pan przygotowany na wszystko.-czy on własnie próbuje mi powiedzieć, że to koniec?Otarłem policzki i ruszyłem w stronę Anthoinette. Zobaczyłem tego dupka, tego frajera tego śmiecia siedzącego w poczekalni.
-Jeszcze masz śmiałość tu przychodzić śmieciu...-ruszyłem w jego stronę.
-Przyjechałem po Anthoinette. Nie obchodzi mnie co masz do powiedzenia Louis.
-Anthoinette?! Niall umiera! Rozumiesz? Zabiłeś swojego brata gnoju!
-Chciał mi ją zabrać.
-Zabrać ją czy uwolnić od tego co jej robiłeś? Gwałciłeś, biłeś poniżałeś.
-To chyba nie jest Twoja sprawa. Idź po niego i przywieź do domu.
-Czy ty kurwa rozumiesz, że on jest w śpiączce?Kurwa Zayn! Co Cię opętało?! Zmieniłeś się, byłeś inny. A teraz? Bijesz ją! Matkę swojego dziecka!-ale się wypaplałem. Jego oczy poszerzyły się w szoku.Odepchnął mnie i wparował do jej sali.Ruszyłem za nim. Stał ze spuszczoną głową w otwartym oknie. Uciekła.

***Oczami Anthoinette***

Obudziły mnie znajome głosy.Zayn i Louis. Kurwa! Jeszcze mi tego brakowało.Szybko odpięłam się od kroplówki i skierowałam się w stronę okna.Mam szczęście, że to parter. Otworzyłam je na rozcież i wyskoczyłam.W samej koszuli szpitalnej biegłam przez parking. Bałam się, że zacznie mnie gonić. Zapewne wyglądałam jakbym była psychicznie chora , ale teraz opinia i wzrok ludzi był mi obojętny. Co ja teraz zrobię? Dokąd mam iść? Tata czy Bastian? Cholera jasna! Wybiegłam na ulicę i zatrzymałam taksówkę.Szybka decyzja An! Bastian.-Poproszę na Jackson's street-spojrzał na mnie dziwnie i ruszył na podany adres. Żeby tylko był w domu.Po 15 minutach zatrzymał się po posiadłością chłopaka.
-Niech pan poczeka ja zaraz przyniosę panu pieniądze. -skinął głową, a ja pobiegłam do drzwi i nacisnęłam dzwonek. Chwilę później Bastian mi otworzył.
-An? Co ty tu robisz tak ubrana?-patrzył na mnie zdziwiony.
-Zaraz wszystko Ci wytłumaczę.Możesz zapłacić za taksówkę? Oddam Ci.
-No okej.- Zdezorientowany zapłacił naliczoną sumę i razem udaliśmy się do salonu.Przyniósł mi jakąś koszulkę i swoje dresy.
-Co Cię do mnie sprowadza?
-Mam problemy. Wiem, że nie powinnam Cię w to mieszać, ale potrzebuję schronienia przed Zayn'em. Jak widzisz jestem pobita.
-To jego sprawka?
-Niestety tak, ale to nie wszystko. Niall walczy przez niego o życie.Dlatego potrzebuję schronienia.Przynajmniej tymczasowo. Jeśli nie chcesz to ja znajdę sobie coś innego.
-No chyba Cię pojebało. Nie pozwolę Ci stąd wyjść.Przecież on będzie Cie szukał.
-Już to robi.Przyjechał po mnie do szpitala a ja uciekłam. Bastian tak bardzo się boję.-wtuliłam się w tors chłopaka i zaczęłam głośno płakać.
-Spokojnie maleńka. Razem damy radę. Coś wymyślę. Zobaczysz. teraz chodź zaprowadzę Cię do sypialni, bo pewnie jesteś zmęczona i wyciągnę Ci wenflon.
-Bastian... Bardzo Ci dziękuję.-złapał mnie za dłoń i po chwili otworzył drzwi do bardzo eleganckiej sypialni. Po wyciągnięci igły położyłam się spać.

*** Oczami Louis'a***

Jestem z niej dumny, że uciekła. Trochę to ryzykowne ale jak najbardziej odpowiednie.
-Kurwa!-wrzasnął Zayn.-Posłuchaj mnie. Ona ma się znaleźć i gówno mnie obchodzi jak to zrobisz! Zrozumiano?
-No chyba nie jestem twoim chłopcem na posyłki, a poza tym nie wiem gdzie jest.
-Zrobisz to co Ci każę inaczej skończysz tak jak Niall!
-Przestań grozić Zayn. Lepiej spójrz co zrobiłeś i jak bardzo będziesz tego żałował.-odwróciłem się na pięcie i powędrowałem do sali Nialla. Nadal był nie przytomny. Na jego twarzy rysował się delikatny uśmiech. Gładziłem dłoń blondyna, aż w końcu ścisnąłem ją i przyłożyłem do swojej twarzy. Była taka ciepła.Łzy ciekły po moich policzkach.Zamknąłem oczy i przypominałem sobie te wszystkie dobre chwile spędzone z nim.
- To nie może się tak skończyć Niall. Nie może..Proszę Cię nie zostawiaj mnie i Anthoinette.-poczułem jak ściska moją dłoń.
-Siostro on ścisnął moją dłoń!-krzyknąłem.
-To dobry znak. On pana słyszy i chce coś powiedzieć przez takie impulsy. Niech pan dużo do niego mówi.-uśmiechnęła się i odeszła do swoich obowiązków.
-Niall jeśli naprawdę mnie słyszysz musisz wiedzieć, że bardzo Cię kocham. Jesteś najlepszą rzeczą jaka mnie w życiu spotkała.-głos coraz bardziej mi się łamał. Musiałem wyjść i odetchnąć świeżym powietrzem.
Pocałowałem go w policzek i opuściłem salę.Znalazłem w kurtce niedokończoną paczkę fajek. Wyciągnąłem jedną i odpaliłem. Jakoś nigdy nie lubiłem tego, lecz teraz wiem dlaczego to tak uspokaja. Po 15 minutach wróciłem do sali, ale nie chciano mnie wpuścić.
-Ja muszę tam wejść. Tam jest mój Niall!-krzyczałem dławiąc się łzami.
-Proszę tu zostać. Lekarze walczą o niego.- osunąłem się na ścianie i płakałem jak nigdy dotąd. Niall proszę Cię nie zostawiaj nas...


Hej! Jak wiecie zaczął się rok szkolny i nie mam czasu na częstsze dodawanie rozdziałów, staram się dodawać co tydzień.Jestem w nowej szkole, trochę ciężko się przyzwyczaić i przestawić na tryb nauki. Co do "Black" rozdziały są krótsze, a akcja nie jest taka napięta. Dziękuję wam za cierpliwość i wyrozumiałość. Kocham Was. /Horanowa


59 komentarzy:

  1. Jej... brak mi słów <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebisty i proszę niech Niall przeżyje, kocham Twoje imaginy :***

    OdpowiedzUsuń
  3. WoooW.. Extra <3 Oby zayn sie zmieil i zyl dlugo i szczesliwie z an i mozliwe ze z jego dzieckiem.. ale to na koniec imagina :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham! Kocham! Kocham! Proooooooszę o next! Tylko niech Niall przeżyje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ryczę <333 Tylko , żeby Niall przeżył !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezu :'( piękne. W moim pokoju jest jezioro łez :'(

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurwa, popłakałam się to jest zajebiste. ;')
    Sory za słownictwo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja pierdole! Niall musi przeżyć! ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nialler musi żyć kurwa! ja ryczę... nie moge opanować łez... :'( Boże... mam nadzieję że Zayn zrozumie co zrobił... Czekam na kolejny ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowity rozdział...niepotrafie wyrazić słowami jak bardzo uwielbiam twoje imaginy...! masz talent ! zycze ci żeby twoje historie zostały wydane w książce a, twoje nazwisko było znane na całym świecie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki super rozdział. Boże nie wytrzymam tygodnia do następnego rozdziału. Jezu uwielbiam te wszystkie blogi, które ty piszesz kckckc <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne - jak zawsze. Nie martw się my lubimy czekać, lepsze napięcie :D Oby tak dalej i powodzenia w nowej szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham twoje blogi , ale akurat w tym zrobiłaś z Zayn'a najgorszą szmatę!

    OdpowiedzUsuń
  14. To jest genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  15. jezu niech on przeżyje Zayn idiota :<

    OdpowiedzUsuń
  16. :ooooooooooooooo
    Braw dla An która uciekła!! Mam nadzieje że nie uśmiercisz Nialla tak jak to zrobiłaś na Blacku z dzieckiem Summ!!
    A tak wgl zajebiste, kiedy mamy sie spodziewac nexta?

    OdpowiedzUsuń
  17. *u* ale swietny rozdzial. chyba najlepszy ^.^ jasne ze rozumiemy <3 dobrze ze piszesz bo juz myslalam ze wgl nie bedziesz dodawala na tym blogu :/ kocham cie ze dapej to piszesz a ten rozdzial.. aigghgfhgffhh *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaskoczyla mnie ta cisza :P Rozdzial jest supcio ! Czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  19. niechNiall nie umiera!!! Lou go kocha ! <3 dalej ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam sie z tb Niall nie moze umrzec !!! a Zayn musi panowac nad gniewem

      Usuń
  20. WOW jaki długi! postarałaś się :) W obydwóch blogach, jesteś niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  21. o matko ryczę :((((
    szybko next !

    OdpowiedzUsuń
  22. nom zgadzam się niech naill nie umiera :) ciekawa jestem czy an będzie z zayanem ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Jezu jesteś genialna kocham twoje imaginy i baaaaaaaaaardzo cię proszę napisz szybko kolejną część wiem że masz też swoje sptlrawy ale tak ślicznie plooooooooose <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie no, w takim momencie? ;p Proszę, żeby tylko Niall nie umarł i Zayn zmienił się chociaż troszkę, żeby nie bił już An i Nialla :* ciekawa jestem co będzie w następnym rozdziale i czy Zayn zaakceptuje dziecko jego i An <3 kocham i czekam na nexta :* wchodzę tu codziennie po kilka razy i sprawdzam czy nie ma już rozdziału, świetnie piszesz i nie przestawajj <33

    OdpowiedzUsuń
  25. Niech tylko Niall nie umiera ;(( nieee,błagam,niech wyzdrowieje
    nich Zayn sie zmieni :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Czy Zayn naprawdę nie ma uczuć? Biedna Anthoinette :( A Niall nie nie umiera :o

    http://im-crazy-and-i-want-be-forever-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Aaaaaaaa! Mega! *.* :)

    http://susan-harry-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi sie . <3 Czytam wszystkie . Kilka dziennie wchodze na blogi sprawdzać czy dodałaś nowy rozdział . :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Napisz jak najszybciej nexta , tak samo jak w black ! kocham cie i twoje blogi ! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Niall musi przeżyć..

    OdpowiedzUsuń
  31. Niall musi przeżyć, An musi przeżyć I Lou też musi przeżyć!!! A Zayn musi się OGARNĄĆ!!!


    Rozdział super jak każdy <3

    OdpowiedzUsuń
  32. A teraz WPIERDOL I DO LOCHU :D / P.M

    OdpowiedzUsuń
  33. wow.
    ROBI SIĘ CORAZ CIEKAWIEJ.
    MAM NADZIEJE, ZE DODASZ KOLEJNY ROZDZIAŁ PRZED PIĄTKIEM
    PAMIĘTAJ O NAS I O TYM ZE CIE KOCHAMY

    OdpowiedzUsuń
  34. Boskie!! <3 Tylko niech Niall nie umiera! :'(

    OdpowiedzUsuń
  35. Zaaaaaaajebisty ♥.♥ Takk na niego czekałam :D
    Ahhhhh.. :D Naill musi żyć musi musi musi ♥
    :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Boski rozdział. Ale no ku*** Zayn ! Jak mogłeś to zrobić ?!

    OdpowiedzUsuń
  37. Boże to jest zajebiste.Nie wyobrażam sobie tego opowiadania bez Nialla ale za to jestem ciekawa co z Zaynem.Kocham to opowiadanie *__*

    OdpowiedzUsuń
  38. Opłacało sie tyle czekać <33 Dawaj nexta *.* Oby Niall przeżył, a Zayn zrobił się inny, lepszy... <33

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie ważne jak często dodajesz tylko ze wgl to robisz :* i tak jest genialnie!!!!!!!!!!!!KOCHAM CIĘ LASKA *_________*

    OdpowiedzUsuń
  40. genialne !!! dalej dalej dalej

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajny rozdział!

    Mam takie pytanko, mogłabyś podać lika do 'Black'? :)

    OdpowiedzUsuń
  42. kurde kiedy dodasz nexsta bo ja tu zaraz jajko zniosę <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie mogę doczekać się kolejnego <3 twój blog uzależnia

    Może mój ci się spodoba. Też o Zayn'ie http://bad-boy-worse-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajne <3 Uwielbiam to czytac

    OdpowiedzUsuń
  45. Kiedy następny??!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudo ... Czekam na kolejny...

    OdpowiedzUsuń
  47. Kiedy dodasz 28 ?? :(

    OdpowiedzUsuń
  48. Hey! Twój blog został przeze mnie nominowany do Liebster Award! Szczególiki na:
    http://www.one-direction-love-story-niall-horan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń