niedziela, 8 września 2013

Rozdział 26

Zaniepokoiły mnie dziwnie podniesione głosy dobiegające z kuchni. Niall i Zayn kłócą się. Zapewne przeze mnie. Biedny Niallerek, niczemu przecież nie jest winien, a jednak Zayn opieprza go za moje decyzje. Przycisnęłam mocno swoje ciało do poduszki, by ta rozmowa nie docierała do moich uszu. To wszystko co ostatnio dzieje się w moim życiu to za dużo jak dla takiej prostej dziewczyny.

* Oczami Zayna*

-Zayn zostaw tą wódkę! Chłopie alkohol to nie sposób na ucieczkę od problemów i ciężkich myśli.- spokojnym głosem powiedział Niall.
-Co ty kurwa możesz wiedzieć o tym co się dzieje w mojej głowie? No co?- kolejny kieliszek trunku wylądował w moich ustach.- Ja nie chciałem, żeby ona cierpiała i znienawidziła mnie.Rozumiesz? Ale nie kurwa zawsze musi się coś spierdolić.
-Porozmawiajcie ze sobą jak dorośli ludzie, a nie będziesz wszystko załatwiał przemocą.-przegiął gówniarz. Wstałem do niego i złapałem za koszulkę.
-Nie pozwalaj sobie! To co robię to moja sprawa, a ty lepiej zajmij się swoim życiem.- pogroziłem mu pięścią. Wypiłem kolejną kolejkę aby stłumić wewnętrzne głosy.-Zanieś jej coś do jedzenia. Ona musi nabrać siły.- młody tylko pokręcił głową i zaczął przygotowywać kanapki dla mojej Anthoinette.

*** Oczami Anthoinette***

Nie potrafię opisać wdzięczności dla Nialla. Gdyby nie on... Nawet nie chcę wiedzieć. Odstawiłam pusty talerz i zajęłam się Harrym Potterem.Drzwi otworzyły się z cichym zgrzytem.Mimowolnie skuliłam się widząc Zayna.
-Anthoinette...Przytul się do mnie. Błagam Cię...Przytul.-położył się obok mnie czekając aż zajmę" swoje " miejsce. Nie chcę żeby mnie uderzył. Przekręciłam się i ułożyłam przy jego torsie. Mocny zapach alkoholu mieszał się z jego perfumami. Uniósł palcem mój podbródek. Jego usta złączyły się z moimi. Jego ręce na moich udach.Odsunęłam go od siebie. Nie potrafię go całować. Nie po tym co mi zrobił.
-Anthoinette.-warknął.Znów nachylił się do pocałunku, tym razem trzymając mój podbródek.Łzy spłynęły po mojej twarzy.Tęskniłam za nim. Za jego bliskością i namiętnością. Wplotłam palce w jego włosy.Mruknął zadowolony moją reakcją i przeniósł się niżej. Jego dłonie delikatnie pieściły moje ciało. Mogłam mu się oddać albo stawiać. Przy drugiej opcji zerżnąłby mnie zostawiającą umierającą z bólu.Rozebrał mnie i obrzucił moje ciało spojrzeniem pełnym bólu.
-Sprawię, że ból zniknie...-szepnął całując obolałe miejsca. Kogo ja chcę oszukać. Kocham go. Zsunął ze mnie bieliznę.-Musisz mi pomoc An...Pomasuj go.-przeniósł moją dłoń na jego męskość. Głaskał mnie delikatnie, kiedy ja spełniałam jego potrzeby.-Kochanie wystarcz.-położył mnie delikatnie i naciągnął prezerwatywę.
-Z..zayn...
-Będzie dobrze An. zaspokoję Cię.-wsunął się we mnie delikatnie. Nie czułam bólu. Wspomnienia z tamtej nocy uciekły z mojej głowy.Liczyło się tylko to, że mój Zayn wrócił. Jego ruchy były delikatne,starał się. Jęknęłam cicho przez rozkosz rozlewającą się po moich żyłach.
-Kocham Cię An..-nasze przyspieszone oddechy i pourywane słowa krzyżowały się przez spełnienie wypełniające nas. Opadłam pod nim wykończona orgazmem.Zamknął mnie w swoich ramionach.Jego wilgotne ciało było moją ostoją. Potrzebowałam go. Nawet nie wiem kiedy usnęłam na jego torsie. Obudziłam się rano przez gorąco.Cała byłam wilgotna od potu, kiedy Zayn przycisnął do mnie swoje ciało. Delikatnie wyswobodziłam się z jego objęcia i ruszyłam w stronę łazienki.Wzięłam długą kąpiel i znalazłam jakieś ubrania.Zeszłam do kuchni z zamiarem przygotowania śniadania.
-An?
-Nialler.
-Nic Ci nie jest?
-Jest okej..-odgarnęłam włosy na jedno ramię i zaczęłam przygotowywać grzanki. Usłyszałam szybkie kroki na korytarzu, a po chwili drzwi od kuchni otworzyły się z hukiem.
-Anthoinette.-mruknął
-Hej..Wykąpałam się i.
-Kto pozwolił CI wyjść?!
-Zayn daj jej już spokój. !Dałeś jej już nauczkę! Przestań!
-Zamknij mordę Niall.
-Przepraszam Zayn..-powiedziałam cicho i ruszyłam do drzwi. Przeszłam przez korytarz zmierzając do mojej "celi" . Położyłam się na łóżku i rozryczałam jak dziecko.
-An co ty robisz?
-Nie chcę żebyś krzyczał na Nialla.
-Kochanie chodź. Zjemy śniadanie...-wyciągnął do mnie rękę. Niepewnie chwyciłam ją i wstałam.Poprowadził mnie do kuchni gdzie siedział Niall ze spuszczoną głową. Zajęłam miejsce obok niego i wbiłam wzrok w swój talerz.
-Zayn...
-Co?
-Chciałabym wrócić do szkoły.
-Nie.
-Ale ja muszę, słyszysz?! Zayn!
-Nie podnoś na mnie głosu Anthoinette.
-Zayn po co to robisz? Jak możesz? Mój tata zapewne umiera ze strachu!
-Gdybyś była posłuszna to nic by Ci się nie stało. Sama jesteś sobie winna Anthoinette!
-Zabiorę ją do szkoły.-powiedział cicho Niall.
-Nie. Będzie chciała uciec.
-Nie. daj jej w końcu spokój.Gdybyś zachowywał się normalnie to nie chciałaby uciekać od Ciebie.-to chyba dało mu do myślenia. Jego wzrok utkwił na suficie.
-Spróbujcie coś wykombinować.... jedno albo drugie. Znajdę was oboje i zabiję.-wyszedł z kuchni trzaskając drzwiami.Przytuliłam się do Nialla.
-Tak bardzo dziękuję.
-An jedz szybko. Mamy mało czasu.-wrócił Zayn i podał mi ciuchy.Zjadłam swoją porcję, przebrałam się  i chwilę później siedziałam w samochodzie blondyna.
-Gdzie ty jedziesz? Szkoła jest w innym kierunku.
-Anthoinette muszę Cię stąd wywieźć.On Cię więcej nie dotknie. Dzisiaj zostajesz u Louisa, a jutro lecisz do Stanów
-Zaraz...Co? Niall on Cię zabije!
-Lecę razem z Tobą.
-Kiedy to wymyśliłeś? Jak?
-Powiedziałem Lou, on mi pomógł.
-Może Zayn się zmieni.
-Oboje wiemy, że nie. Chodź.-zatrzymał się w jakimś całkiem przytulnym miejscu.Wysiadłam i od razu pociągnął mnie w stronę drzwi niewielkiego domku. Louis otworzył drzwi bez słowa i wpuścił nas do środka.Przytulił mnie delikatnie i pocałował Niallera.
-An jak się czujesz?
-Jest okej.
-Wszystko będzie okej, musisz mu się tylko postawić.
-Ostatnio jak mu się postawiłam to wylądowałam w szpitalu.
-Dlaczego do mnie nie zadzwoniłaś?
-Zabrał mi telefon.-za oknem usłyszałam pisk opon. Niall i Louisem wybiegli na zewnątrz, a ja zza firanki patrzyłam jak rozwścieczony Zayn rzuca się na Louisa.Chłopak odepchnął go i złapał za ramiona.Nie mogę na to patrzeć. Niall wszedł do domu i pociągnął mnie za rękę ruszając do tylnego wyjścia.
-Niall to koniec...-szepnęłam.
-Nie. Uda się.-biegliśmy przez jakąś łąkę, nawet nie wiem gdzie.
-Stać.-wmurowało nas.Zastygliśmy w pół kroku. Liam,Harry, Luke i Zayn stali przed nami z naszykowaną bronią do strzału.Zasłoniłam Niallera swoim ciałem.
-Anthoinette chodź tu!- powiedział miękko Zayn.
-Nie.
-Coś ty powiedziała?!
-Nie pozwolę Ci skrzywdzić Nialla, Zayn. Pójdę z Tobą jeśli przyrzekniesz mi na swój honor, że go nie tkniesz.
-Chodź tu do jasnej cholery!- pociągnął mnie za rękę, ale nie ustąpiłam.Uderzył mnie w twarz. To już nawet nie boli.Zebrałam w sobie nieznaną mi dotąd moc i go uderzyłam.Wymierzyłam mu policzek wkładając w to  całą swoją siłę.
-Jesteś martwa.-syknął wymierzając mi cios.Upadłam na ziemię i przyjmowałam jego furię. Metaliczny smak krwi wypełnił moje usta. Ból odciął mi kontrolę nad ciałem.Zdążyłam usłyszeć jeszcze okropny huk i zobaczyć jak ktoś pada koło mnie. Ten zapach....Niall.

96 komentarzy:

  1. Rozdział jest... obrzydliwie fantastyczny ; )
    Czekam na następny :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cholera. Niall nie może umrzeć! :'(
    Ciekawy rozdział.
    Pozdrawiam! ;33

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże! Boję się, mam nadzieję że nic im się nie stanie ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. następnyy *.* <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Niall nie może umrzeć.
    Czekam na następny. : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże ja nie rozumiem zayna,on jest jakiś psychiczny,jak moze tak traktowac osoby które kocha,na prawde ma cos nierówno pod sufitem...
    Biedny Niall,mam nadzieje ze nic strasznego mu nie bd i przezyje...
    Czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro ona usłyszała jakiś huk to pewnie pistoleten którś jebnął ;-;

      Usuń
  7. Boże ! Biedna An i Niall :'( Dawaj szybko next ! >3

    OdpowiedzUsuń
  8. ja chce next, nie wytrzymam tego napiecia.!!

    OdpowiedzUsuń
  9. OMFG. Błagam, nie trzymaj nas w niepewności i dodaj rozdzial dzisiaj wieczorem *.* Proszę, prosze, prosZĘ! kocham Cię.

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko brak mi słów. Biedactwa :(( Ten Zayn to jakiś psychopata ! xd mam nadzieję, że jakoś go zostawi ;D Czekam na następny ! Mam nadzieję, że niedługo będzie

    OdpowiedzUsuń
  11. O niee pisz dalej <3 szybko <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawaj szybko nexta, bo umrę z ciekawości. Mam nadzieję, że nic im się nie stanie

    OdpowiedzUsuń
  13. Boże genialny. Mam nadzieję że wszyscy przeżyją :p

    OdpowiedzUsuń
  14. O KUR.... Boje Się ! Strasznie ! Oby Niall żył ! Dalej ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Oby Nialler przeżył a Zayn sie zmienił!! <3 Aha i jeszcze coś to jest GENIALNE!

    OdpowiedzUsuń
  16. O Jezu ja płaczę ! Niall nie może umrzeć ! Dawaj dalej szybko , bo jak Niall padnę , ale już nie wstanę !!

    OdpowiedzUsuń
  17. JPRD dodaj szybko nowy rozdział bo normalnie skacze po pokoju z emocji. Niech np. Niall przeżyje ale zapadnie w śpiączkę albo An zapadnie w śpiączkę i może Zayn wreszcie przejrzy na oczy. Najlepiej by było gdyby przyjechał/a brat/siostra czy kuzyn czy jeszcze ktoś inny kto zna An. Dowie się co Zayn jej robi i go np. pobije ;) bo mnie denerwuje. Jak można powiedzieć dziewczynie, że ją kocha,a potem ją pobić ? Nie ogarniam i na blacku szybko dodaj rozdział bo zaraz umrę normalnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. On go zabił? :O

    OdpowiedzUsuń
  19. zajebiste boże to jest genialne , długo czekałam na ten rozdział ,piszesz zajebiście , koniec był genialny , a czy ktoś zabił nialla boze on tak sie do niej poświęcił :(

    OdpowiedzUsuń
  20. biedny naill mam nadzieje ze wszystko sie ulozy i zayn sie zmieni

    OdpowiedzUsuń
  21. No to zrobiło się niebezpiecznie :O
    Z niecierpliwością na next ;*

    http://im-crazy-and-i-want-be-forever-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. O japierdole <3 kocham ten blog kiedy następny rożdział nie mogę się doczekać... i sorka za słownictwo ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. O jezu Zayn zabił Niall'a
    Nexttt <3

    OdpowiedzUsuń
  24. b.,fajny:) a tak z ciekawoci co ile dodajesz rozdziały?

    OdpowiedzUsuń
  25. Nieee !! Naill NIE MOŻE UMRZEĆ :( :*
    Aaaaa rozdział zajebisty *.* Czekam na nextaa <33.

    OdpowiedzUsuń
  26. ZARĄBISTE TO BYŁO < DZIEWCZYNO MASZ TALENT < WARTO BYŁO CZEKAĆ < OBY KOLEJNE TAKIE BYŁY <3

    OdpowiedzUsuń
  27. O God! Boski rozdział! Czekam na następny :D

    OdpowiedzUsuń
  28. jejkuuuuuuuuu to się robi straszneeeeeeeee . ale i tak kocham

    OdpowiedzUsuń
  29. Zajebiste <3 Pisz dalej Błagam Cię ;3 <333

    OdpowiedzUsuń
  30. Boskie. Zayn teraz na maxa przesadził. Nie mogę uwierzyć że zabił Nialla.

    OdpowiedzUsuń
  31. OMG to straszne ale tak wciągające że plissssssss napisz jutro następny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  32. OMG! OMG! OMG! tylko na tyle mnie stać! Proszę next i to jak najszybciej!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bozeeeeeee a juz myślałam ze sie udaaa...!!! Niall nie moze umrzec!!!!! :cccccccc
    Czekam na nexta zarówno tu jak i na Blacku <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Jezu jaki zajebisty rozdział. Obrzydliwy ale zajebisty. Kckckc

    OdpowiedzUsuń
  35. ISHAOISDFHSIUDFHSIUDFHSIUDFHISUDFHSDIFUH IDK TO JEST ŚWIETNE UWIELBIAM CIEBIE I TWOJE OPOWIADANIA. <3 KC

    OdpowiedzUsuń
  36. ''Liam,Harry, Luke i Zayn stali przed nami z naszykowaną bronią do strzału.'' przecież Harry nie zyje w tym opowiadaniu

    OdpowiedzUsuń
  37. KURWA KURWA KURWA <3 kocham !!

    OdpowiedzUsuń
  38. Jezu już się nie mogę doczekać kolejnej części jak przeczytałam że Niall został postrzelony to się poryczałam :'c

    OdpowiedzUsuń
  39. OMG to jest boskie..... *o* normalnie masz OGROMNY talent <3 Kocham cię

    OdpowiedzUsuń
  40. kocham tego bloga! Jak zwykle rozdział pełen emocji! *.* zapraszam również na mojego nowo założonego bloga: http://midnightmemoriesonedirection.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  41. matko aż mi łezka , poleciała , bo to może Niall jest zabity , ale może Louis przybiegł zastrzelił Zayna , a Niall padcł na kolana obok An , żeby zobaczyć czy zyje jejku NEXT <333

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow *o*
    Niech Niall nie umiera proszeee

    OdpowiedzUsuń
  43. nieeeeee, tylko niech nie zabiją Nialla :O nieeee ;(((

    OdpowiedzUsuń
  44. proszę dodaj dzisiaj nexta bo nie wytrzymam

    OdpowiedzUsuń
  45. Moja psychika... Nie zasnę dzisiaj :<
    Niall nie umrze prawda? Niech nie umiera! Nie zniosę tego... Jak Harry może być po stronie Zayna? O.o Powinien być po stronie Louis'ego !

    Czekam z niecierpliwością na NN :*
    Kocham cię !

    OdpowiedzUsuń
  46. ooo kurwa to jest zajebiste pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  47. ZAJEKURWABISTE! *,*

    http://susan-harry-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Oni muszą żyć! <3

    OdpowiedzUsuń
  49. OMG Nie! Nie!! To nie moze być prawda!! Niall nie może umrzeć!!

    OdpowiedzUsuń
  50. O boze pisz dalej już się nie moge doczekać ;**

    OdpowiedzUsuń
  51. Jezu to jest BOSKIE czekam na kolejna czesc

    OdpowiedzUsuń
  52. Boże... niech Niall nie umiera. On jest jedyną podporą An. Nie może tak po prostu odejść z tego imagina. Wiem że jeśli umrze to bd duchem ale.... Nie może. ;(

    OdpowiedzUsuń
  53. jprdl, aż sie popłakała, niech Niall nie umiera, niech uciekną od niego, czekam na nastepny rozdział, mam nadzieje że dodasz szybko < 3

    OdpowiedzUsuń
  54. Kurde zniosę wszystko ale powiedz mi że Niallerek nie umrze : c

    OdpowiedzUsuń
  55. O żesz kurdwa... boskie boskie boskie! Chcę nexta !!!!!!! Ahhh te emocje! Hdnuwodkeoskdhdhds ... kooocham !

    OdpowiedzUsuń
  56. Pisz nexta bo ja tu umrę!!!! <3 Jak Zayn się tak zmienił nie rozumiem tego przecież ją kocha !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  57. O Boże!!!! jeju zayn jest nie do wytrzymania -,- proooooszę dalejjjjjjjjjjj!!!!!KOCHAM :**

    OdpowiedzUsuń
  58. Rozdział Zajebisty! Mam taką prośbę... Czy mogłabyś mi podać adres oryginalnego bloga silence ? tego którego tłumaczysz *

    OdpowiedzUsuń
  59. Proszę Pisz jak najszybciej kolejny rozdział !!! Kocham tego bloga I jeszcze teraz po tej akcji... AWWWWWWW <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  60. o mój boże, ja płacze. Nie wierzę.
    Co się dzieje?
    Czekam na kolejny, ciągle piszesz na Darku a tu nie :(

    OdpowiedzUsuń
  61. Pierwszy raz jak to czytam ma łzy w oczach. Dziewczyno jesteś zajebista i zajebiście piszesz Oessu. Błagam Cię dodaj następny rozdział jak najszybciej. BŁAGAM!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  62. o matko ... chce mi sie płakac ..:'( nialler nie może umrzeć
    !! An tego niewytrzyma ...

    OdpowiedzUsuń
  63. To jest takie cudowne już się doczekać nie mogę Ojaaa < 3

    OdpowiedzUsuń
  64. Omg swietny rozdzial .. az mnie ciarki przeszly jak czytalam .. omg czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  65. Szypko next uzalezniłam sie plissss

    OdpowiedzUsuń
  66. Dodaj jutra albo nawet dzisiaj . Prosze <3 :-)

    OdpowiedzUsuń
  67. dodasz dzisiaj bo ostatnio nie dodajesz tutaj długo prosze bo to wciąga
    ps. ja testem już uzależniona : *
    kocham go
    zapraszam do mnie http://klaudia691d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Jestem mega szczęśliwa,że mimo tego,że jest rok szkolny dodajesz w miarę na bieżąco.Napisałam w miarę,bo z Blackiem lecisz jak burza,a tutaj jest troszkę gorzej..Ja osobiście uzależniłam się od obu blogów,więc z jednej strony chciałabym Cię prosić,żebyś w miarę możliwości szybciej dodawała Silence,a z drugiej strony bardzo Ci dziękuję,że dodajesz tak często Blacka!Dziewczyno jesteś mega,kocham Cię normalnie <3333

    OdpowiedzUsuń
  69. Kurwa przyspiesz może ;D nie moooge się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  70. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  71. Mogła byś pisać co 2 dni???? zajebiście piszesz i to widzisz jak my pragniemy to czytać.... masz nie samowity talent kochamy cię za to <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak,tak!zgadzam się ale co ile tak dodejesz nexty?

      Usuń
  72. Jezu jak on się zmienił ja już go nie poznaje kocham w każdym no prawie każdym rozdziale płakałam ;( jak on tak może jezu czekam na następny kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  73. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  74. Kurwa przyspiesz proszę! No ja mam zespół brak rozdziałów na blogu czyli zbrnb prosze umieram... *.* sorrki za słowo

    OdpowiedzUsuń
  75. ej zapomniałaś o tym blogu ?

    OdpowiedzUsuń
  76. http://negro-harrystyles.blogspot.com/ Polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  77. Kocham twoje blogi !! Dodaj next prosze :))

    OdpowiedzUsuń
  78. Zapomniałaś już o tym blogu?!

    OdpowiedzUsuń
  79. O boże cudny ♥ życzę weny :))
    zapraszam http://causeyouaremyheavem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. No właśnie, zapomniałaś?! o.O

    OdpowiedzUsuń
  81. Kiedy będzie 27 rozdział ;c ♥

    OdpowiedzUsuń
  82. ludzie... to przeciez nie jest takie proste aby wymyslec kolejny super rozdzial...

    OdpowiedzUsuń