niedziela, 29 września 2013

Ogłoszenie !

Kochane,
 przepraszam was bardzo, ale niestety w najbliższych dniach nic nie zostanie opublikowane. Powodem tego jest brak weny i pomysłów na dalszy ciąg Silence. Dodatkowo na naszą decyzję wpłynął fakt, iż bardzo nie przyjemne komentarze ukazują się pod rozdziałami. Mam nadzieje, że to uszanujecie  i nadal będziecie wiernymi czytelniczkami. Pewnie będziecie się pytać kiedy powrót? Szczerze to nie wiem może za tydzień, dwa. To zależy od przypływu natchnienia.
Kocham was.:*

49 komentarzy:

  1. Wierne czytelniczki pozostaną!!! <3 + z Blackiem bdz to samo? <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Smutam :(
    Życzę weny :**
    Kocham <3
    Wierna czytelniczka :**
    ycycycycy

    OdpowiedzUsuń
  3. Bede czekala bo kocham twoje dwa blogi <3<3<3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet na black nie dodasz? Szkoda ,ze nie dodasz zadnego na silence... a takk codziennie czekam;( nie przejmuj sie tymi komentarzami i pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  5. na Black też nie dodajesz ? :( + jestem wierną czytelniczką ... codziennie zaglądam na oby dwa blogi i jak jest nowy rozdział to skaczę z radości , a jeśli go nie ma to jest mi strasznie smutno :/ N nic uzależniłam się od tych dwóch blogów <3 / Amanda

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze i wszedzie wierny czytelnik bedzie to moje motto. I spokojnie poczekamy. Olej pieprzonych hejterow i mysl co dalej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham cię dziewczyno,<3 życzę szybkiej weny:*:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przejmuj się hejtami po prostu zazdroszczą talentu. Pisz dalej. Czekam zniecierpliwiona kckckc

    OdpowiedzUsuń
  9. podpisuje sie pod wszytkimi pozytywnymi komentarzami nad moim ~wierna, oddana, znosząca jajko w przerwach pomiędzy dodawaniem rozdziałów czytelniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam z niecieriwością na next i szanuję tw decyzję./Anonimek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wracaj do 'formy' ;) Czekamy na nexta w Blacku i w Sielence ;* ~Ola

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekałam , Czekam , Czekać będę ;**
    ~Wierna Czytelnczka~
    *CyCu*

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam , nie mogę się doczekać . życzę weny x

    OdpowiedzUsuń
  14. Na tak zajebiste opowiadanie mogę czekać nawet miesiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Blacka to też dotyczy ? :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Weny <3 i jak najszybciej wracaj C: zawsze bd wierna czytelniczka :) x

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo mi przykro bo to moj ulubiony blog :( nie przejmuj sie hejtami. Jesteś zajebista tak samo jak blog <3 życze weny ;*
    wbijajcie do mnie może sie Wam spodoba u mnie :)
    http://hemilystylox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bożee przykro mi ;cc
    Będę czekać ; ) Życzę weny ;*
    A hejtami się nie przejmuj jesteś ZAJEBISTA <33

    OdpowiedzUsuń
  19. szkoda ale życze weny bo blogi masz BOSKIE <3333

    OdpowiedzUsuń
  20. Strasznie mnie zasmuciłaś . Ja tak czekałam ;c Ale no cóż nie masz pomysłu to nic nie zrobię i cie nie winę , c`nie? W końcu nie jestem psycholem c'nie? ;p No to życzę szybkiego powrotu do natchnienia XD

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj szkoda :c ale będę czekać <3 życzę weny ;***

    OdpowiedzUsuń
  22. Strasznie szkoda ale i tak bende czytała dalej i bende czekała na następny rozdział <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda ;// ale będę czekać <33! loffki i kisski :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. kocham i bd czekać nawet rok

    OdpowiedzUsuń
  26. nie martw sie takimi ( złymi ) komentarzami ! ... każdy potrzebuje chwile wytchnienia a tym bardziej że zaczął sie rok szkolny !! jak będzie czas pisz dalej ... twoje fanki napewno będą czekać jak ja ! powodzenia ! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. nie martw się tym, ze pojawiło się kilka niemiłych komentarzy :) jest wiele osób którzy tak jak ja kochają twoje opowiadania bez względu na wszystko :) miejmy nadzieję, że szybko wróci ci wena czekam ze zniecierpliwieniem
    A.S.

    OdpowiedzUsuń
  28. OLEJ komentarze! My Cię kochamy, tęsknimy i chcemy więcej!

    OdpowiedzUsuń
  29. Oooo szkoda :/ ale ja zawsze będę czekać, bo Twoje Silence jest wspaniałe :)
    Niech wena szybko wraca ;***

    http://im-crazy-and-i-want-be-forever-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Mi pasuje tylko nie rezygnuj .! <3
    Jesteśmy siostrami i jesteśmy z wszystkim razem, więc jakoś siostrze sie wybaczy . ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej. Ja zawsze czytam i bd czytac twoje Silence! Tylko nie rezygnuj <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie rezygnuj , uwielbiam jak piszesz : 3
    + Myślę że szybko dodasz kolejną część : )

    OdpowiedzUsuń
  33. nie przejmuj się komentarzami olej ich świetnie piszesz i nie rezygnuj z tego :3 oni po prostu zazdroszczą ci tego jak piszesz ;3

    OdpowiedzUsuń
  34. olej ich, w dupie ich miej,<3
    Czeeeekam na następny rozdział i życzę ci dużo weny <3

    OdpowiedzUsuń
  35. szkoda że nie dodasz nie przejmuj się Hejterami C:

    OdpowiedzUsuń
  36. To tak wciąga że przeczytałam wszystko w jeden dzień <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Już minęło 10 dni :( błagam dodaj kolejny rozdział. Silence i Black to moje uzależnienie :D Kochammm te blogiii *-*
    A co do hejtów to się nimi nie przejmuj :C

    OdpowiedzUsuń
  38. dodasz kolejny?? proosze

    OdpowiedzUsuń
  39. Czekam na nn i w miedzy czasie zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciągle czekam aż dodasz nowy rozdział <3
    Prooooszę dodaj <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Kiedy dodasz czekam juz chyba z miesiac

    OdpowiedzUsuń
  42. Pisz.... jesteś cudowna i masz talent ;D Jak coś to pierwsza stoje w kolejce po twoją książke <3 + życze Weny Xx

    OdpowiedzUsuń
  43. pisz next proszę znajdź tą wenę i czas dla nas

    OdpowiedzUsuń
  44. Życzymy weny jak najszybciej bo nie możemy się już doczekać:*

    OdpowiedzUsuń
  45. mam mam nadzieję, że już niedługo dodasz coś na silene.codziennie sprawdzam czy nie ma nowego rozdziału ;((( życzę weny i mam nadzieję, że już niedługo ucieszysz nas nowym rozdziałem czekamy :******************

    OdpowiedzUsuń
  46. błagam napisz nn . xd KOCHAM TO OPOWIADANIE !!!!! <3

    OdpowiedzUsuń