niedziela, 30 czerwca 2013

Rozdział 2

Powoli zabrał rękę. Byłam pewna, że dudnienie mojego serca słyszą sąsiedzi.
- C.. co ty tutaj robisz ?! - syknęłam przez zęby .
- Sprawdzam czy nie kręcą się koło Ciebie jacyś frajerzy. Czy jesteś mi wierna.
- Ale przecież my nie jesteśmy..
- Śpij już.
- Nie przychodź tutaj w nocy. - zaśmiał się i położył rękę na moim brzuchu.
- Będę robił co chcę i kiedy chcę.
- Zayn proszę, nie przychodź w nocy.
- Powiedz ojczulkowi, że jutro śpisz u mnie.
- Nie chcę.
- Jak będziesz sprawiać mi problemy to pogadamy inaczej.
- Dlaczego akurat ja ? - mruknęłam. Wtulił się w zagłębienie między moja szyją a obojczykiem.
- Bo jesteś dziewicą. Lubię dziewice. Piękne, nieruszane..
- Skąd wiesz, że jestem dziewicą ? - znów się zaśmiał i przeniósł rękę na wewnętrzną część mojego uda. Pisnęłam cicho i zacisnęłam nogi. Złapałam go za nadgarstek.
- Idź spać.
- Ta.. Bo zasnę. - mruknęłam. Wstał i zmierzył mnie wzrokiem.
- Dowiem się jeżeli nie będziesz spać i zostaniesz ukarana. Zrozumiano ? - przerażona pokiwałam głową. Uśmiechnął się i wyszedł przez okno. Od razu wstałam i dokładnie je zamknęłam. Przez nocną przygodę zaspałam do szkoły. Dotarłam na miejsce przed 3 lekcją. Weszłam szybko uciekając przed deszczem. Przerwa. Bardzo dobrze. Wtopie się w tłum zjaranych nastolatków i uniknę spotkanie ze strasznym Zaynem. Wpakowałam torbę do szafki, wzięłam potrzebny podręcznik i chciałam odejść. Książka z hukiem wylądowała na ziemi. Stał centymetr ode mnie. Podniosłam wzrok. Co mu jest w twarz ?!
- Zayn co się stało ? - chciałam zbadać rozcięcia na jego wardze i czole ale odepchnął moją rękę.
- Nie dotykaj mnie.
- Przepraszam.. - jego oczy były szare. Cofnęłam się ale napotkałam zimny metal szafki. Schylił się po mój podręcznik i podał mi go. Nie miałam odwagi odezwać się i mu podziękować. Gapił się na mnie, a ja na jego buty. Ładne..
- Anthoinette. - mruknął. Nie zareagowałam. Chwycił mój podbródek. Szorstkie dłonie. Wczoraj były ciepłe i miękkie. - Mówię do Ciebie. Patrz na mnie.
- Nie. - co ja powiedziałam ?! Zaraz przejedzie mnie za to czołgiem. Pisnęłam kiedy moje nogi oderwały sie od ziemi. Wziął mnie na ręce tym samym zmuszając do patrzenia sobie w oczy. Był zły. Bardzo zły.
- Będę po Ciebie o 18. Masz być gotowa. Sukienka jest w Twoim pokoju.
- Umiem sie ubrać.
- Będziesz wyglądać tak jak ja tego chcę. Zrozumiano ?
- Tak.. - odstawił mnie na posadzkę i odszedł. Nie zdążyłam odetchnąć kiedy podeszła do mnie Rosemary.
- Whow.. Stawiasz się mu pomimo strachu ?
- T..tak.
- Powiedz mu jaki smak lubisz. Kupi Ci taką prezerwatywę !
- Przestań ! Po co to robisz ! Siadasz mi na psychikę.! - chciało mi się płakać, a ona roześmiała się. Chciała coś powiedzieć ale ktoś zasłonił mnie własnym ciałem. Papierosy i perfumy. Zayn.

15 komentarzy:

  1. AJSNSBSNSNSN , DAWAJ DALEJ ! <3

    KOCHAM CIE , BUZIAKI:*

    OdpowiedzUsuń
  2. DALEJ DALEJ DALEJ. JEST ŚWIETNY DALE DaLeJ

    OdpowiedzUsuń
  3. proszę pisz jak najszybciej... świetny <33333

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajebiste to :D
    uwielbiam twoje oba blogi i z niecierpliwością czekam na następny :D!!

    Jeśli jest taka możliwość to informuj :)
    @Niella_1D_Swag

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten rozdział jest taki ajhxhushjxisdjuisjhd *.* xd Dawaj szybko dalej, bo nie wytrzymam ! <33

    OdpowiedzUsuń
  6. sjashsgsas
    Wspaniałe!
    Czekam na kolejny :) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. AAAAAAAA ! DAWAJ następną część ,nie mogę sie doczekać ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. DALEJ, dalej, dalej.. Kiedy kolejny?! Ja chcę daleeej *__________* Wystarczyły 2 rozdziały bym się zakochała :o
    Będzie jeszcze dzisiaj? <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny :D Dalej, dalej ...

    OdpowiedzUsuń
  10. EXTRA! DAJ SZYBKO NASTĘPNY, PROSZĘ <333333

    OdpowiedzUsuń
  11. Kojarzy mi się ze Zmierzchem, ale boskii <3
    Zapraszam do mnie. Ja przeczytałam twój, nie należy się odwdzięczyć ?
    www.harry-styles-cant-love-cant-hurt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Weź kartkę i ołówek . Nie podglądaj odpowiedzi bo się nie spełni życzenie ..
    1. Napisz imię osoby płci przeciwnej.
    2. Który kolor najbardziej lubisz: czerwony, czarny, niebieski, zielony czy żółty?
    3. Pierwsza litera twojego imienia?
    4. Miesiąc urodzenia?
    5. Który kolor bardziej lubisz czarny czy biały?
    6. Imię osoby tej samej płci.
    7. Ulubiony numer?
    8. Wolisz jezioro czy morze?
    9. Napisz życzenie (możliwe do spełnienia!).
    Skończone ? zobacz poniżej:
    Odpowiedzi
    1. Kochasz tę osobę.
    2. Jeżeli wybrałaś /eś:
    Czerwony ? twoje życie jest pełne miłości.
    Czarny ? jesteś konserwatywna /y i agresywna /y.
    Zielony ? twoja dusza jest zrelaksowana i jesteś osobą na luzie.
    Niebieski ? jesteś spontaniczna /y i kochasz całusy i pieszczoty tych, których kochasz.
    Żółty- jesteś bardzo szczęśliwą osobą i udzielasz dobrych rad tym, którzy są w dołku.
    3. Jeżeli pierwsza litera twojego imienia jest:
    A-K - masz w sobie dużo miłości, którą ofiarujesz bliskim i przyjaciołom.
    L-R - Próbujesz cieszyć się życiem na maxa a twoje życie uczuciowe wkrótce rozkwitnie.
    S-Z - lubisz pomagać innym a twoje przyszłe życie uczuciowe wygląda bardzo dobrze.
    4. Jeśli urodziłaś /eś się w:
    Styczeń ? Marzec
    Rok minie ci bardzo dobrze i odkryjesz, że zakochasz się w kimś zupełnie nie oczekiwanym.
    Kwiecień - czerwiec
    Twój związek (uczuciowy) jest bardzo silny, będzie trwał długo i pozostawi wspaniałe wspomnienia na zawsze.
    Lipiec- wrzesień
    Będziesz mieć wspaniały rok i doświadczysz dużą zmianę w życiu na lepsze.
    Październik ? grudzień
    Twoje życie uczuciowe nie będzie zbyt wspaniałe, ale w końcu odnajdziesz swoją bratnią duszę.
    5. Jeśli wybrałaś /eś
    Czarny: twoje życie obierze inny kierunek, co będzie dla ciebie bardzo korzystne i bardzo cię to ucieszy.
    Biały : Będziesz mieć przyjaciela, któremu można będzie całkowicie zaufać i zrobiłby dla ciebie wszystko, ale ty możesz sobie z tego nie zdawać sprawy.
    6. Ta osoba jest twoim najlepszym przyjacielem.
    7. To jest ilość twoich bliskich przyjaciół w twoim życiu.
    8. Jeśli wybrałaś /eś:
    Jezioro: Jesteś lojalnym przyjacielem i kochanką /iem.
    Morze: Jesteś bardzo spontaniczna /y i lubisz zadowalać ludzi.
    9. To życzenie spełni się tylko wtedy, gdy wstawisz ten test do 5 innych klubów w ciągu jednej godziny. Jeśli wyślesz je do 10 klubów spełni się przed twoimi następnymi urodzinami

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jakbym była na miejscu Anthoinette to bym do niego się tak odzywała że już bym leżała w rowie, pobita i zgwałcona trzy razy.

    OdpowiedzUsuń